27 Eylül 2011 Salı

Agac

Dun yani 26-eylul-2011 kizim ilk kez Agac dedi, once ben soyledim bu agac dedim sonra oda agac dedi, sonra oyuncak agacini aldi hadi git babana baba bu agac de dedim oda gitti ve baba bebe agac dedi.

OKU

Dun onunla birlikte uyurken oyle tatliydiki, beni oyle guzel optuki, dudaklarimdanda optu cok lezzetli, oku diyor sonra
kitap gorunce anne ana oku this diye bir kitap gosteriyor mesela
Ben onunla uyurken genelde elimde kitap oluyor abajur isigi ile okuyoru, oda yataga benim kitaplarimdan birini alip giriyor.

Yavrum ne cilveli ne sirindin dun gece, artik buyudugunu hissettigim o anlardan biriydi.

Bugun yani 27-sept-2011 kizim ilk kez tas dedi, denizde bana tas cikarip verdi anne bak tas, ayyy tatli kizim konusuyor yavas yavas artik.

01 Oct 2011

Bugun kizimin ilk kez funny dedigini duydum, gulem taklidi yapip anne annne funny dedi, cok sekerdi, sonra pis kaka demeyi ogrenis benden, bbegiyle oynarken pis kaka diyordu, help diyor cok tatli please diyor.

Bugun kizim cok feci kafasini carpti, sesi hala kulaklarimda cinliyor korkunc bir sesdi ve kafasi nasil kirilmadi bilmiyorum, cok uzulduk, Allah korusun onlari, kovalanmayi cok seviyor ve arkamdan yetisiyorlar mi diye bakmak icin kafasini donuyor surekli o arada kosmaya devam ediyor salak sey onune bakmadan gidince paiy gecirdi kafayi ama o ses aklima geldikce kalbim patlayacak gibi oluyorum, oyle hic birsey yaomadik, buz koymamiza asla izin vermiyr internetten carpmalara vurmalara karsi neler yapmali ogrenmem lazim.

18 Oct 2011

Kizima bugun baba nerde? diye sordum baba ofis dedi.
Dun havuc dedim tekrar etti beni aynen soyledi, bir sure sonra havuc'u carrot olarak soyledi, yani havuc diye papagan gibi tekrarlamiyordu beni kizim, onun carrot demek olduguna biliyordu.
Bu aralar cok tatli tarzanca konusuyor, tekrar ediyir soyledigim kelimeleri, hepsini yazasim var, soyledigi agzindan ilk ciktigi anda kaydedesim var ama olmuyor maalesef...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder