24 Eylül 2011 Cumartesi

Sena ve Yeni Kelimeleri

Dun bana sirayla herkes nerde diye sordu, aralarda PEKIIII diyerek, benden ogrenmis, bir anda beklemedigin bir anda cikip soyluyor.
Peki baba nerde, Sesi nerde, anneanne nerde, jiddo nerde, sonra Sena nerde ve anne nerde diye sorup durdu, kendini ve yanindaki annesini ozellikle soruyor komik oldugunun oda farkinda aslinda.

Sonra dayi, bebe Kuzey, anneanne, jiddo nerde diye sorunca eliyle ucan bir ucak taklidi yapip agziylada vuuuuuvvv diyor yani ucakla gidilebilecek bir yerde olduklarinin farkinda.

Gecende bos havuzu gorup anne bak deniz dedi:)
havuz ile denizin farkini anlatmak lazim...

sonra saklan saklan saklan diyor, bizim yaptigimiz oyunu o bize yapiyor

Gogsume dokunup anne balon diyor, sonra Mesi'ye de ayni seyi yapiyor, senin balonlar nerde diyoruz bakiyor gogsune sonra yok diyor elleriyle isaret edip.

balon olayida soyle cikmis, Sena Mesi'nin goguslerini gosterip why Mesi why demis, yani bunlar ne, neden cikmislar anlaminda, Mesi'de balon demis ordan kalmis balon oldular yani...Sonra kendisine bakip niye onun balonlari yok diye uzulmus askim ya...
Ona balon olmadiklarini ne zaman ve nasil anlatmak lazim acaba...

see you diyor ve happy birthday sarkisini soylemeyi cok seviyor, Sanca kendine guveniyor en azindan sarki soylemeye cekinmiyor dedi, oyle hic dusunmemistim, gerci bu konuda utanma duygulari kac yasinda basliyor bilemiyorum.

Sen her zaman oldugu gibi cok hareketli, herkes buna ne yedirdin diyorlar, yedigide yok bu aralar, ama annesi gibi kosup ziplamaktan hoslaniyor bende severdim halada sevredim, boye kalirsa ona masa basi is disinda bir is bulmak lazim, kesinlikle mutsuz olur herhalde.

Okula biraz daha alisti sanki, gecen hafta ben gittim almaya 15 dakika izledim, kendi basina takildi, ogretmeninin tepesine cikmaya calisti, sonra elindeki seyle vurmaya calisti ama oyun amacli yapiyor kizim neyseki sidet gosterisinde bulunmuyor hic kimseye.

Cok insancil benim prensesim, ama bize uyguladigi oluyor ama onuda oyun amacli yapiyor.
Gecen persembede Mesiye gore Sena cok mutluymus okulda, Insallah dogrudur!
Bu hafta gidip parasini odiycez artik...

Kizim bugun ikinci sergisine gitti, ilki Saadiyat adasindaki sergiydi bugunde yine Sancalar ile World:H2O=Water sergisine gitti. guzel ve ilginc bir sergiydi ve dunyaya neler yaptigimizi gormek onu nasil yok ettigimizi gormek cok urkutucuydu. Tabii ufakliklar onu anlayamadi neyseki, etraftaki ilginc objelere bakinmak ve kosusturmakla yetindiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder