17 Eylül 2011 Cumartesi

Sabahladim

Valla bugun gece 3 civari uyandim daha dogrusu Sena sayesinde uyandirildim ve zaten tavuk gibi yine Sena sayesinde uyudugum icin aksam erkenden, kalkip bekleyen islerimi halledeyim dedim.
Kuzey ve Guney'i seyrettim ve birde ne goreyim resmen sabahi ettim, su an saat 06.45 resmen hava aydinlandi sip diye bir an ne oluyoruz dedim. Yada ben farkina vardigimda bir an sabah olmus her yer aydinlanmisti. Uzun zamandir sabahlamamistim yani gunesi dogdurmamistim.

Kuzey ve Guney tam bir drama, gercekten anlamiyorum bu insanimiz niye bu kadar sever dramayi
yahuu filmini dizisini izlemene gerek yokki... gercek hayatta o kadar cok drama varki gazeteden oku, kendi hayatina yada olmadi gecmisine bak, sende yoksa arkadasinda vardir mutlaka
Bayila bayila kendinden gece gece nedir bu drama aski???

Bence drama duskunu toplumlar az gelismis toplumlar olmali, yani arastirilsin lutfen, bir nedeni vardir mutlaka ve ben bilmeyi cok isterim....

Kimse kizmasinda yani beni guldurcek birseyi izlemek varken nedir bu aci, gozyasi, alcaklik, sirtindan bicaklamalar, tecavuz falan?

Hic icimi bayamayacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder