1 Ekim 2011 Cumartesi

30 Eylul 2011 Abu Dhabide 6.yilim doldu ve dolphin show

Bugun tam 6.yilim doldu Abu Dhabi'de, zaman ne hizli geciyor, kendimi degisik duygular yasarken buldum. Burda yasamak iyi hosta ben daha once hic bir sehirde 6 yildan fazla yasamadim, istanbul haric ama ordada 2 yil yasadiktan sonra 1 yil Londra'ya gitmistim, dondukten sonrada 5 yil yasamistim yani 6 yil ust uste yasadigim bir sehir olmadi ama Abu Dhabi'de daha uzun yillar kalabilecek gibiyim, yani soyle soyliyeyeim, ya muthis bir mucize olacak yada kotu birsey olmali bu ulkeden ayrilmamiz icin.
Ancak tabiki ayni evde de 6 yildan fazla yasamayan biri olarak (aslinda sadece Trabzon'da ayni evde 6 yil yasadim, onun disindaki yerlerde bir yil icinde 4 ev degistirdigim bile oldu) bu sene 6 yildir yasadigim ve cok sevdigim apartmandan ayrilcak gibi gozukuyoruz ve bu beni cok mutsuz ediyor, bu evden ayrilmayi gercekten istemiyorum, hatta o kadar duygusallastimki sehir icindeki bir villa icin bile terk etmek istemem burayi, gerci Khalidiya Village guzel, Sena icin iyi olurdu sehrin icinde ve bir cok arkadasi olurdu orda yasayan ama Mr G hayatta o kadar para bayilmaz, tutturmus kendi evimiz olsun diye bu gidisle Reem Island'a tasinacak gibiyiz.
Dun 6 yilimi iyi bir sekilde kutladim, sabah EP yaptik, orayi oyle cok seviyorumki artik Dubai'ye gitmek bile istemiyorum, yani tahmin edin ne kadar sevdigimi, beni taniyan bilir ben Dubai'yi cok severim. AD yerine orada yasasaydik hayatimiz cok daha farkli olabilirdi, tabii islere bagli olurdu bu ama iyi islerimizin oldugunu tahmin ederek, is kotuyse zaten dunyanin en iyi yerinde yasasaniz bile hayat kabusa donuyor.
EP deki tek sorunumuz Sena'yi surekli kontrol etmek zorunda olmam,o biraz stresli oluyor.

Sonra Sanca'larla Dubaideki dolphin gosterisine gittik Sena ve Sara cok sevdiler, bir ara yunuslar gitti foklar geldi Sena begenmedi, nerde dolphin dedi neyse tekrar geldiler ancak showun heyecani olsa gerek Sena pek yerinde oturamadi.
Bir saatten az surdu galiba, sonra parkta dolastilar, park guzeldi ama hava cok sicakti ve ben salak gibi fotograf makinami unuttum, N cekti bazi fotolar onlari almam lazim, sonra aksam yemegini birlikte yedik, Sena parkta oynamayi cok seviyor o restoranin.
Aksam da partiye gittim ev sahibi biraz tuhafti ama alistim artik, komsumla iyi sohbet ettik, yeni bir kac kisiyle tanistim, keyifliydi, hepsini nasil yaptim bilmiyorum ama sabah kalkmam cok zor oldu.
Ama 6.yila yakisir bir yogunluktaydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder