5 Eylül 2011 Pazartesi

Kizima Mektup

Baktim tum anneler cocuklarina mektup yaziyor benim yada kizimin ne eksigi var dedim kendi kendime.
Iste benim mektubumda bu kizima ancak bitmeyecek bir mektup olacak o yuzden aklima geldikce uzun uzun yazacagim bir mektup olacak.

Sevgili Kizim

Her seyden once seni cok ama cok seviyorum
Her anne gibi diyeceksin belki
Dogru olabilir, diger annelerinde cocuklarina olan buyuk sevgisi beni biraz uzuyor aslinda , onlarda nasil benimle ayni seyi hissedebilirki diyorum,  yani benim kizima olan ask hic bir asktan buyuk olamaz diyorum,  sana olan sevgimin olcusunu kiyaslamak bile agrima gidiyor, hic kimse benim kadar sevemez, bitti, halas, finito, finished...
Keske bir olcu aleti olsa kim evladini cok daha seviyoru gosteren, kimin gercek kimin sahtekar oldugu ortaya cikardi... demiyorum cunku anneler oyle gercekten cirkin ordek yavrusuda olsan sen onlar icin dunyanin en guzel varligisin...

Anneler cocuklarina birazda onlarin yapamadiklarini icinde ukte kalanlari yaptirmayi cok isterler, acik acik soyliyeyim bende o annelerden biriyim ama olmayi hic istemiyorum.
Bu sana buyuk haksizlik, elimden geldigince firsatim oldukca sana bir suru secenek sunabilmeyi istiyorum ve sen bunlarin arasindan istedigini sec istiyorum ama bu bile dogru degil aslinda, yani niye sadece sana secenek sunduklarim arasindan secesinki...
Iste oyle bir cocuk olki benim aklima bile gelmeyeni benim bilmedigimi sen bana ogret ve sen sana sunulan ile yetinme istiyorum...

Askim herzaman dream big & laugh hard

Cok ama cok mutlu ol, guzel, zeki, eglenceli, durust, dost, cilgin, iyi, yaratici insanlar olsun etrafinda hep. Etrafin kalabalik, nesen bol olsun

Sevdigin bir isin olsun hatta iki uc, seni mutlu eden isleri yap sadece

Hayallerinin pesinde kos, vazgecme, sakin pes etme, ideallerini gerceklestirme gucun olsun hep icinde

Kendinle barisik, onyargisiz, insancil, herkesin sevdigi ve saydigi, komik, eglenceli, neseli biri ol

Pismanliklarinin cok az oldugu, bu ani yasayan ve ileriye bakan, gecmisine baktiginda da hep mutlu anilarinla dolu bir hayatin olsun

Kendine ve vucuduna iyi bak, saglikli yasa, spor yasamindan hic eksik olmasin

Yeniliklere acik, yeni seyleri denemek, gezmek gormekten zevk alan, guclu ve cesur biri ol

Ame en onemlisi ne olursan ol, ne yaparsan yap seni cok ama cok seven bir annenin ve babanin oldugunu sakin unutma, sen mutlu oldugun muddetce ne yaparsan yap ne olursan ol biz hep senin yaninda olacagiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder