12 Eylül 2011 Pazartesi

Kizim Ilk Kez Sinemaya Gitti!!! 9 Eylul 2011


Ahh askim buyudude sinemaya gidermis...
The Smurfs'e goturdum onu Sanca ile beraber ve tabiki Sara da vardi, yalniz bir sorun vardi, film 3D idi bu demek oluyorki kizimin gozluk takmasi lazim ve gozluk takmazsa mahvolduk cunku gozleri icin cok kotu izlemek gozluksuz, zaten sordugum soruyu duyan sirada arkamdaki Hintli kadinda kesinlikle cok kotu gozler icin diyince tamam eyvah dedik 5 dakika sonra bize sinemadan cikma yollari gozuktu!!
Ama kizim beni sasirtti ve sonuna kadar filmi izledi, ilk baslarda itiraz etsede gozlugu cikarmadi, cok cok sevindim, ayni sekilde Sara'da ve Sanca ve ben birbirimize bakip bakip yeayy yaptik.
Arada gulduler yuksek kahkahalarla, arada yorumlar yaptilar, Sena koltugun ustune cikti oturmaktan sikilip ama begendi filmi ve sinemada olma fikrini ve sonuna kadar akillica usluca seyretti askim benim
Ben susuyorum ve sozu fotolara birakiyorum...


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder