5 Eylül 2011 Pazartesi

06 Eylul 2011

Bugun buyuk gun, kizimin ikinci yili okulda, bakalim yeni ogretmenini ve sinifini sevecek mi!!!
Cok endiseliyim, ustelik guya tuvalet egitimi tamamlandi Sena'nin (geceler haric) ama o nasil soyleyecek ogretmenine yada asistanina, daha kimseyi tanimiyor alismadi, hayatta soylemez ki...
Ya altina yapar ve kizarlarsa ve iyi temizlemezlerse, ya yavrum strese girerse...
Okul baslamasinin bir baska kotu yanida hastaliklara yine mi geldiniz diyecek olmamiz...
Pierre de yok uhu uhuuu gercekten bu cok kotu,tanrim yardim et sen bize
hersey iyi gitsin, kizim aglamasin, hemen alissin sinifina ve cok mutlu olsun ogretmenini cok sevsin.
Bunun icin ogretmenin cok iyi olmasi gerek bakalim ne olacak
yarin yazarim gelismeleri...

                                             *****************

11-09-2011

Ahhh Ahhh berbat bir gundu, ogretmen degismis, yepyeni acemi saskin bir ogretmen gelmis, Anna, Filipinli, sinifa hakimiyet sifir, disiplinsiz, oterite yerlerde, yavrum zaten oyle bir agladiki yok ben birakmiyorum dedim, Tanrim nedir bu cektigimiz bu okullarda, cocuklarimiz ac gozlu, para goz, deneyimsiz, vurdumduymaz insanlara emanet ediyoruz ustelik dunyanin parasini oduyoruz, nefret ettim bir kere daha ve kizim 3 yasinda bile degil!!! Ahh Ms Mai'deki guveni bu kadinla yakalamam imkansiz ve daha iyisi yok, istesemde bulamiyorum, waiting listler var iyilerde (bir iki tane sadece), bazilari cok uzak, kotulere zaten gondermem, ne yapcam bilmiyorum,
Yarin okul var ve ben kizimi hayatta goturemem o okula, babasi kiyabilirse gotursun
Giyasin izlenimi ise ogretmene sans vermekmis, Sena cok aglamamis, duruma bakmak lazimmis, zirt pirt okul degistirmemek gerekmis, hakli...
zaten bir term'lik para onlarda deposit, gondermezsek yaniyor, asagilik kadinlar ya, sahibinden ve kizindan bahsediyorum, ukala, cirkef insanlar
Iki gun once Les Fanfan' i gezdim ama ordaki ogretmen Anna'dan daha da kotu, tahmin edin artik ne berbat oldugunu durumun, ah ahhh acele edip kosa kosa o 2,750 AED'yi yatirmasaydim 1,000 dirhemi yakip kizimi bu donem okula gondermezdim kesinlikle, aceleciligim yine basima is acti. uyanik igrenc sahibinin basimiza actigi isler, aldi bastan paralari gitmesek bile o bir donemin parasini coktan cebe atti bile, o kadini Allaha havale ediyorum ve hakkimi helal etmiyorum
Giiirrrrrr!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder