17 Eylül 2011 Cumartesi

Goodie Bags

Ahhh...
ben ve tatli duskunlugum, kizimin dogumgunu partisi sonrasi aldigi goodie bag'deki sekerlemeleri yememe kadar dustu...
Icindeki tum sekerleme ve cikolatalari yedim ve itiraf ediyorum bu bir ilk degil!!!

Bugunku (aslinda dunku) dogumgununden bazi kareler, kizim Barney'i cok sevdi ama Barney demiyor ona , I love you diyor, I love you, you love me sarkisindan dolayi
Bir ara Barney gitmisti ve bana anne I love you nerde? diye sorup durdu, ah tatli askim benim
Tabiki kizima bir haller oluyor bu aralar resmen nazar olduguna inandim yine ve nazar degdi, tabii benim gerzekligimle hic bir alakasi yok!!! ve sandalyeden dustu cok kotu ve cok daha kotu olabilirdi, kafasini vurdu her nekadar sahitler kafasini vurmadi deselerde neresi wa wa oldu diyince kuzum kafasini gosterdi. Ve keskin kose bir yer var oraya gelmedi diye umut ediyorum, cok vicdan azabi cektim cok uzuldum:(
Sena'nin sinifindan bir cok kisi vardi, idare ederdi parti, Andrew 3 yasina girmis oldu, darisi bizim kiza.
bu arada ayni mekandaki ikinci partimiz gecen senede Georgia'nin partisine gitmistik. Andrew clown'dan ve barney'den feci korktu vizildadi durdu surekli, ha ha












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder