10 Nisan 2011 Pazar

Sonunda Sena'yi Odamdan Attim!

Yeter artik dedim hazir annelerde gitti perdeyi de alip takmisken bahenem kalmadi ve ben Senayi ilk defa odasina koydum. Onun hala haberi yok zira once benim odada uyudu ben uyuduktan sonra odasina goturdum yatagi, allahtan anneyi dinleyip tekerlekli yatak almistim cok kolay oldu

ha korkum uyandiginda ki cok uyaniyor geceleri farkedip yanimiza gelmek istemesi ve korkarim olacak
bakalim alistirabilecek miyim onu...diger korkumda gece yine 10 kere uyanmaya devam edip ben ona dusurdugu memesini bulup agzina tikamak icin bir suru yol katedip sonra kapiya agzimi burnumu birkac kere carptiktan sonra tekrar odama almak zorunda kalmam.

Odama gidiyorum isigi aciyorum ses cikariyorum hirsiz gibi girmiyorum kendi odama cok mutluyum harika bir duygu

Allahim bu aksam yatagimda kitap okuyacagim uzuuuuun bir aradan sonra
Bugun tarihi bir gun: 10 Nisan 2011

Lutfen Sena misil misil uyu ve odana alis hemen ve bize odamizi &hayatimizi geri ver!!!

Annen

12 Nisan 2011: Sena'nin bugun ucuncu gecesi odasinda ve dun cok iyi gecti sadece 3 kez kalktim, aksam yemegini iyi yemesininde etkisi var, ac degildi, alti kuruydu ve odasinda gurultu olmadan misil misil uyudu. Umarim bu gecede oyle olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder