19 Nisan 2011 Salı

Dogum Anilarim

Bu aksam AD Turk kadinlari ile duzenledigim sinema gecesinde film oncesi sohbette farkettim ki (bana farkettirdilerki) ben gercekten tuhaf bir hamile ve anne olmusum.

Kizim 37.haftasinda dogmasina ragmen tek parca esya bile almamistim kiyafet olarak ona
Aslinda yatagi disinda baska bir sey almamistim. Ismini o zamanlar bilmedigim cibinlik, tulum, body gibi selerden bir tane bile almamistim..

Ahu 35 haftalik dogurmasina ragmen bir bavul utulu esyasi hazirmis
benim ne bavulum vardi nede utulenecek esyam
giyecek geceligim bile yoktu
kisa kollu seksi geceliklerle dolastim
donmustum soguktan hastanede bile ciplak lohusa acik gecelik giyerse donar!
sonra hertarafim tutulmustu
cektigim boyun ve omuz agrisi inanilmazdi

Nasil yani hic birsey mi almamistin diye sordular hayir dedim
Peki neden dediler
Cunku ne alacagimi bilmiyordum
Bende annemin gelmesini bekliyordum ama o dogumdan 4 gun sonra gelebildigi icin kizimi Ilk gunler utusuz bir kac hediyelik esyaya ve maalesef kati cirkin havlulara sarmistim Havlular yumusak bile degildi o guzelim yumusacik tenine...:(
Tek guzel hastane fotosu yok yavrumun ya
Benimde haliyle
Well there is no point crying over spilled milk
Ilk cocuk olarak bendeki azim ve hevese hayran kalmamak mumkun degil dogrusu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder