10 Nisan 2011 Pazar

Sena Neler Soyluyor Bu Aralar

10 Nisan 2011

Tidy up
oyuncaklariyla oynamayi bitirince dedesine tidy up talimati veriyor, elinede bir torba tutusturuyor:)

Sonra up kelimesini ogrenmis, Mesi ile yuruyen merdivenden cikarken bana bakip mama up diye eliylede yukariyi isaret ediyor

up'in anlamini biliyor yani
bu cocukla biz Turkce konusuyoruz bu ingilizce ogreniyor anlamadim

Bir ara Arapca ogrenemiyor diye korkmustum ama baktim mesi'nin araca talimatlarini yerine getiriyor, neyseki en azindan hala kulak aliskanligi var, umarim ogrenebilir ve hic bir zaman birakmaz ogrenme surecini.

cold kelimesini hem soguk hem de sicak anlaminda kullaniyor:)
sonra ayi ve star diyor, baba Sesi, mama, baby dans, fish, naiman, diyor
dun (11-Nisan-2011) Deniz bize geldi Sena'da zaten ne zaman kapi calsa baby diyor gozlerini kocaman acip biraz korku biraz sevinc biraz saskinlik ile, ama tatilde oldugu icin hep baskasi cikiyordu bu sefer geldi ve herzamanki gibi Deniz baybbbbby diye bagirarak girdi iceri, Sena sevinince hep yaptigi gibi hemen kosar kacar guler simarir yine aynisini yapti ozlemis Denizi ve denize baby diye hitap ediyor, muzik actik yine dans ediyoruz Sena Denize gidip baby dans baby dans diyor:)
Sonra GG ile ben salsa yapmaya basladik Sena saskin ama memnun halde bize bakip izledi sonra biz dans etmeyi birakinca benim elimden sonra GG'nin elinden tutup ellerimizi birlestirerek hadi dans edin demek istiyor cok sirindi, biz durdukca o ellerimizi birlestirip devam edin dedi gozleriyle.

Sena kendi kendine happy birthday to you sarkisini soyluyor ve agziyla mumu sondurur gibi pufluyor sonrada kendi kendine alkisliyor, happy birthday demesini duymak lazim hatta alabilsem kameraya almak istiyorum, oyle alakasiz ve sevimliki, neden hala soyliyemiyor acaba happy birthday demesini ama bu haliyle bile biz tahmi edebiliyoruz ve duzgu soylemesinden daha seker.

baska seyler daha vardi ama unuttum
hatirlayinca yazarim

kuzum iki gundur feci bir mood'da galiba terible two gecikmeli etkisini gosteriyor
yada annem gittigi icin uzgun ve bu sekilde belli ediyor ilemiyorum
anneanne nerde diye sorunca anane vuuuuv diyor eliylede havada ucuyor sekli yapiyor ucaga bindi gitti anlaminda:)

10 Mayis 2011
Kamen (tekrar), please, naiman, naam, twinkle twinkle little star sarkisinda "how I wonder' kismini cok net soyluyor, kendi capinda happy birthday diyor

Senam sarki soylemeyi cok seviyor, oyle tatliki sozleri anlamiyoruz ama kesinlikle sarki soyluyor, bayiliyor hatta. Altina isemeye devam ediyor, evde bez baglamiyoruz hatta parka ve corniche'e gittigimizde bezini baglamiyoruz lazimligi elimizde dolastiriyoruz disarida kaza olmadi neyseki ama evde lazimligi yaninda altina isiyor ve kakasini yapiyor, hala cisi geldiginde soylemiyor, biz zorla oturtunca yapiyor alkisliyoruz birlikte goturup tuvalete atiyoruz ve bay bay kaka bay bay cis diyoruz bir seromanimiz var ama hala soylemiyor.

Geceleri uyanmaya devam , aksamlari iyi yememisse acikiyor ve kalkiyor sut icmeden de uyuyamiyor.

Aksamlari uyurken yaninda ya babasini ya da beni istiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder