27 Nisan 2011 Çarşamba

Sena Bugunlerde Neler Yapiyor?

Bugun aslinda dun (su an saat 1.30 am ve ben hala ayaktayim) 26/04/2011 de uzun bir aradan sonra water park'a gitti
askim bir mutlu olduki sormayin gitsin
suyla oynamaya bayiliyor
yarin da goturecegim
'Ana Sena' diyor ya nasil bir tatli Sena demesi ama yok boyle bir sey
horse, duck diyor yilan gosterince kitapta eliyle sisssss yapiyor o elleri yok mu body language olayi yikiliyor zaten
'naiman' diyor bana banyodan cikinca
en cok sevdigi seylerden biri kapiyi arkasindan kapatmak
kimse gelmesin istiyor
hemen ellememesi gereken yerlere seylere gidiyor
mesela tuvaletin fircasi gibi iyyyk
kapi kapatmaya hasta
her kabida C seklinde engeller var ellerini sikistirmasin diye ama tuvaletlerde yok
sonra ilk defa sit down dedi hem babasina arkasindan bana oturdugu banka yaninda oturmamiz icin, yavrum ya okulda hocasindan duydu demek kimbilir kac gez duyuyor!

Bicir bicir konusuyor anlamiyorum ne dedigini ama cok sevimli
beni taklit ediyor
cici Sena diyorum oda cici Sena diyor
baba hastasi ama banada duskun
aksamlari ya babasi ya ben uyutacagim Mesi uyutmaya kalktiginda cigligi basiyor
annanna(oyle diyor) nerde diyorum bilgisayari gosteriyor skype tan gordugu icin
ona dudak kulaklar dis dil yanaklar ve burun nerde diye soruyorum bana gosteriyor onlari ogrettim
tai mama tai diyip duruyor
Denizi cok seviyor ona baby diyor baby nerde diyoruz yah diye eliyle onu isaret ediyor sonra baby dance diyor:)
simdi uyumam lazim yarin is var:(

Bu aralar iste en buyuk eglencem haberturk yazarlarini okumam
yanliz fx freeway kabusum geri dondu yarin ve bir cok gun onunla kafa patlatacagim maalesef
tanrim bana bir mucize lutfen
ve dun aslinda 2 saat once turk kadinlarinin yahoo grubunun facebook grubunu kurduk
boyle daha keyifli olabilir bakalim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder