2 Nisan 2011 Cumartesi

Sena 1 & 2 Nisan 2011

Sena ile dun Dubai'ye gittik, bir onceki gun gibi dogru durust hic bir sey yemedi. Gozu mikrop kapmis (okulda annem baska bir cocukta daha gormus) dun kapali uyandi gozu, hemen antibiyotik damlasini aldik baslattik ancak ona goz damlasi damlatmak gercekten bir iskence, 4 kisi tutuyoruz kollarindan basindan bacaklarinda yok yine damlatamiyoruz, gozlerini oyle bir sikiyorki parmaklarimizla goz kapaklarini acmaya calisiyoruz ancak oyle siki kapatiyorki inatla acmiyor ve cani cok yaniyor, zar zor damlatmayi becerebilirsem bu seferde cok agladigi icin hepsi disari cikiyor:(
Dogdugundan beri gozu problemli zaten, tear duck kapaliymis allahtan ameliyata gerek kalmadan acildi ancak hastanede enfeksiyon kaptigi icin dogar dogmaz ilk haftasinda goz damlasina basladik ondan sonrada SIK SIK tekrarladi, cok can SIKICIYDI, ancak kucukken isler cok daha kolaydi. Zavallim gozumun icine baka baka damlatirdim anlamazdi gozunu dahi kirpmazdi, saftrik sevgilim basina geleceklerden habersiz oyle damlaya baka baka kolayca koyardik gozune.
Uyanik simdi ve damla olmadan iyilesmesi imkansiz simdi gunde uc kere bu iskenceye ev haliyle maruz kaliyoruz...cok sinir bozucu, korkarimki damla ile halledemiyecegiz biz bu isi, ve korkuyorumki doktor krem vermeye kalksin mumkunu yok krem suremem.
Annesi olarak yillarca gozlerimde sorun yasamis biri olarak umarim oda ayni kaderi paylasmaz ve bir daha o guzelim gozlerine hic bir sey olmaz.

Netbaldaki arkadasim gecen hafta her karsilastigimizda she has beautiful eyes dedi durdu gelde simdi nazara inanma!ama yok inanmayacagim bu batil inanclara, okulda vardi ve onada gecti , gozleri hashas da degil cok guzel ama cok saglikli olacak!

(bu arada Madeleine' de ogle yemegi yedik (yemekler kotuydu) ve paper lane'a gittim, aradigim pek cok seyi bulamadim handcraft shop' a gore kotu ve cok kazikti, AED 700 kusur harcadim bir sey alamadan geldim, nasil olduysa... jumeirah center mall cok ciciydi)

2 Nisan 2011

Bugun Lia'nin 3.yas gunu partisine gittik, Senan'nin uyku saatine denk geldigi icin pek keyif almadi,bir saat sonra bye bye yapmaya basladi hadi gidelim anlaminda.
Basak'i gordum uzun bir aradan sonra.Emel, Semra, Balca ve Aylin ile sohbet ettik.
Kuzum oyle tatli olduki kiyafeti ile ve sacini toplayinca o guzelim surati cikiyor ve daha da bastan cikarici oluyor.



Askim burada poz veriyor bize, Sena hadi poz ver diyoruz fotograf cekerken oda boyle bizden gordukleri kadariyla taklit edip birseyler yapiyor:)




Daha sonra Sheik Zayed Mosque'a gittik, Sena da kendi kamerasini aldi ve bizi cekmeye basladi, ustelik bir dizini yere falan koyup guzel bir aci yakalamaya calisiyor tek sorun oyuncak kamera ile ustelik onu bile ters tutarak cekmeye calisiyor:)





Sena'ya nihayet Mesi'ye mama demekten vazgecti bu sefer Sesi Sesi diyor allahim o ne tatli Sesi deyis oyle..
Sesi Sesi come come demesi yok mu..
baska neler soyluyor Sena
tekrardan biheptek demeye basladi, biheptek I love you demek, daha da kucukken de soylerdi ama unutmustu
car,cheese,cam cam (camera oluyor) shoes, cheese, dede, please (piiiz diyor), tidy up, ayi, ay dede, dans, baba, anane, dede, Sesi, mama (hepimizi sirayla onunla dans etmeye davet ediyor) dans diyor soyluyor bir seyler iste durmadan..

Bugun yine yeniden akillanmadan yeni bir kuafor denedim Abu Dhabi'de, yine dunyanin parasini bayildim ve sacimi hic begenmedim, neden Nilgun, kac kere daha hayal kirikligina ugrayip paranla rezil olman gerekiyor ne geregi vardi?!! ne vardi sacimi yaptiracak, oyle acidimki kiydigim paraya ustelik benim bunu 3. kez yapisim en son tovbe ettim yine dayanamadim ve gittim... iyi halt ettin Nilgun

Kahrolsun Lubnanli kuaforler, beceriksizler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder