30 Nisan 2011 Cumartesi

Burj Al Arab


Dunyanin ilk 7 yildizli oteli, Dubai'nin adini duyurmasindaki onemi buyuk, insaati ile ilgili yapilan belgesellerde de herbir sey en ince ayrintisina kadar anlatilmis durumda.
Disaridan goruntu cok daha etkileyici, iceriye girer girmez ihtisam beklentisi renk cumbusleri ve lobinin kucuklugu ile dibe vuruyor. Sanirim giristeki etkileyici olanlar; renkli su fiskirmalari ve duvardaki akvaryumlar.
Odalarin buyuklugunun, verilen hizmetin kalitesinin, Jumeirah grubuna ait isletmelerde genel olarak verilen iyi servisin, en ust seviyesi kuskusuz burada. Dubai'de kalacak o kadar guzel ve buyuk sahil otelleri varken, buranin adi ve meraklilari olmasa, buyuk ihtimal pek tercih edeni olmazdi. Zaten acilisindan itibaren elli sene boyunca yuzde yuz doluluk oraninda calissa bile yatirimini karsilayaman bir isletmeden bahsediyoruz, yani bastan amac para kazanmak degil merak uyandirip turist cekmek. 


Bir kere bir egitim icin gitmistim, bir kere Giyacito'yu akvaryumlu restorana goturdum-Al Mahara-ikinci evlilik yildonumumuzde, cok guzeldi ve bir kerede karsedim ve esini goturmek icin gittim. Ici gercekten hayal kirikligina ugratiyor ama bir lux akiyor.



Sahn Eddar ve Sktview Bar gorulmeye deger..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder