12 Nisan 2011 Salı

Diyet Gunlugum

Diyet 1. Gun:

Kilo: 60.3
Spor: 12 kat merdivenlerden ciktim ve 20 kat merdivenlerden asagi indim

Cok zorlanmadim genel olarak, sabahtan meyve salatami yedim sonrada iki mandalina.
Aksam eve gidince iki tas corbami ictim ve 3 raspberry yedim (kizimin artiklariydi da ondan)
Corba guzel degildi
Sonra dayanamadim ve bir findik bir kaju yedim ve cok kucuk bir dilim tuzsuz peynir, dayanamadim n’payim?
Gece ruyamda ekmek falan yiyordum ve kendime cok kiziyordum pisman olup, ‘yuh Nilgun rejiminin ilk gununde daha pes ettin ne zavalisin sen’ diye. Kabuslar icinde uyandim neyseki ruyaymis ama yedigim bir findik, kaju ve peynirin suclulugu hala uzerimdeydi.

Diyet 2. Gun:

Kilo: 59.1
Spor: 20 kat merdivenlerden asagi indim.4 kat merdivenlerden ciktim ama simdilik

Saat: 12.12 pm Sanki o sucluluk duygusuyla uyandimda ne oldu, ustelik tarti 59.1 ‘i gosterdigi icin cok mutluydum ve iyice gaza geldim yok ben birakmam bu rejimi diye evden ciktim ve biraz once (12.00 p.m) Denizin yiyemedigi pasta’yi ben bitirdim!!!
Once bir tane penne pastadan ne olur dedim sonra mantarlar sebzedir eee ben sebze yiyebilirim dedim ve uzerindeki yaglari unutmayi sectim.
Mantar bitti domateslere saldirdim onlar bitti kalan 10 penne pastaya saldirdim
Anliyacaginiz icine ettim diyetin ikinci gunumde!

Neyse bugun ama yuruyus+kosu ile acigimi kapatmayi planliyorum, hep planlamakla kaliyor gerci ya bakalim gorecegiz.
Soyle siriksiklam oluncaya kadar terlemek istiyorum kulagimda ipod’um ile.
Ipod demisken apple bilgisayarim bozuldu dun, cok moralim bozuk, bugun onu yaptirmam lazim.
Moralim iyi bugun cunku Sena ikinci gununude cok iyi gecirdi odasinda, sadece 3 kez kalktim ama cikardigi sesler yuzunden yoksa uyanmadi aslinda, cok mutluyum odasina bu kadar cabuk alistigi icin, nazar degmesin…

Saat:23.20  Nilgun 1 saat 50 dakika hizli tempoda yuruyerek evden Marina mall'a gidip geri dondu. Ipod'umdaki sarkilari dinlemeyi ozlemisim, kendi basima kalip dusunmeyi ozlemisim, spor yapmayi acik havada yurumeyi ozlemisim, havada cok guzeldi, ruzgar gitmis, hava biraz serinlemisti.

Sonlara dogru yoruldum (donuste bilgisayarim vardi omuzumda) ama hic SIKILMADIM ve cok eglendim, dun yapamadigim yuruyusun ve bugun yedigim makarnalarin acisini cikardim o yuzden kendimi bagisliyorum.


Yanliz bir sey daha itiraf etmem lazim, agzima iki uc cips attim, ustune Sena'nin biskuvisinden bir isirik aldim, ustunede 3 findik yedim...


Bende bugun baked potato hakkimi yemeyerek telafi ettigimi umuyorum bu yaptigim yaramazliklardan dolayi.


Aksam asparagus ve brokolimi yedim ustune biraz yag koydum (baked potato icin yag koyabilirsiniz diyordu bende yag hakkimi orada kullandim) ve tuz tabiki cok lezzetliydi, ve iki tas corbami ictim valla oyle actimki cok lezzetli geldi, bugun bir gun bekledi diyemi acaba cok lezzetli geldi valla.


Tabii Deniz yine delirtti beni surekli canim tatli cekiyor dedi, gitti ustune nutella aldi yedi, yani yapilacak iskence mi bu kardesim! Canim nasil tatli istiyor anlatamam aslinda canim herseyi istiyor her gordugum yemege saldirmak istiyorum, is arkadasimin yedigi sandwich' e saldirmak istiyorum, G'nin yedigi makarnaya, tavuga, Senanin yedigi biskuviye, sonra nutellaya, krep yiyip ustune maple syrup koymak , onunda ustune nutella ve onunda ustune muz koyup yemek istiyorum, yani bugun cok zordu ya acim su andada, daha dogrusu gozum ac ve canim cok tatli cekiyor!

Birde Deniz kucuk bir nutella kavanozunun yarisini yedim ve midem bulandi cok geldi demezmi iste o zaman icimden onu dovmek ve kalan nutellayi bitirmek istedim, ya bir insan nasil kucuk bir yarim kavanoz ile doyabilirki, nasil bir insan evladidir bu ya! Ben iki buyuk kavonozu  bitirebilirim ve hic bir sekilde de midem bulanmaz, hangimiz anormal sizce?

Yarin bakalim nasil gececek ve kac kilo cikacagim...


Aciiiiimmmm


Diyet 3.gun


Kilo:58.9

Spor: 12 kat indim ve ciktim


Iki gunde toplamda 1.4 kilo kaybettim ancak bunun icin sevinecek kadar iyimser degilim cok sukur
Onemli olan bundan sonra
Ama ben hergun rejimi kiracak bozacak birsey yapmayi beceriyorum
Bugun en kotusu
5 tane su kucuk cikolatalardan yedim
2 finfik ve bir ceviz
Kirdigim cevizleri haddi hesabi yok diyerek guzel turkcemizde her anlama cekilebilecek bir lafda edeyim.
What is wrong with me???

Aksam yine tabana kuvvet olacak insallah

Diyet 4.gun
Kilo: 58.4

Sabah 5 te uyandim 6 da kosu+yuruyuse ciktim bir saatlik, dun aksam yapmadigim icin iyi oldu ancak bu aksamki spora ne olacak bilmiyorum

su ana kadar 5 muz yedim, bir tas corba ictim ve bir sise skimmed milk ictim, sonra yarim kucuk bir tavuklu puf yedim valla dayanamadim vucudum carp istedi ama yanlis tabi, hergunde diyetimi bozacak bir sey onume dusuyor ne yapayim. bugun hindularin yeni yiliymis, taviklu pufu onlar ismarladi, dunde bana Toma cikolata hediye almis onlari huplettim hergun boyle neyse 3 gunum kaldi ve bu uc gun nispeten iyi, yarin yiyecegim eti sabirsizlikla bekliyorum! ve dometeslerimi, 5. gun en kolayi ve en guzeli. 6. gunde dayandim mi pilava bu is olmus demektir, ama spor yapmadan zayiflayamam, belki yarin sanah yine 5 te kalkip iki saat spor yaparak aradaki acigi kapatabilirim, bakalim...

Diyet 5.gun

Kilo: 58.8

I am f#$cked up

Fiziksel degil ama psikolojik olarak coktum, yemek yemek beni tahminimden daha cok mutlu ediyormus, birseylere uymak zorunda olmak kisitlanmak beni cok mutsuz ediyormus, bugun muz, findik ve peynir yedim yani listemde olmayan herseyi olan hicbirseyi yedim anlamina geliyor bu! Dun gece tabiki yuruyus falanda olmadi, brazdan da dogumgunu partisine gidecegim ve herseyi yemeyi planliyorum!
Benden bu kadar
isin ilginc kismi aslinda en kolay 3 gune girmistim ve cogunu bitirmistim ama psikolojik olarak devam edemiyecegim , bir suru kilo verdim rejim yapmadan kalan 7 kiloyuda yine ayni yontemle vermeye calisacagim, umarim olur tek tesellisi bu olacak cunku bu basarisizligimin:(

2 yorum:

  1. Kolay gelsin sana :) Diyet zor is, karar verebilmek buyuk is :D

    Ama genelde her gun degil de haftada bir kontrol et kilonu derler ;) diyetisyenler... Yoksa gun be gun birseyler beklemek seni uzebilir.

    YanıtlaSil
  2. evet haklisin bakmamam lazim, zaten dun 200 gram vermisim:( moral bozuldu tabi zaten arada cikolata falan bile yemeye basladim isin suyu cikti anliyacagin neyse bugunude atlatalim yarina bakariz, karar vermek en buyuk kismiydi cunku 20 yildir falan diyet yapiyordum, aslinda hic yamamadim max 3 gun surerdi ve bu bitsin bir daha asla!

    YanıtlaSil