22 Nisan 2011 Cuma

Hit The Dance Floor @ Allure

Mama needed to have fun ve dun gece sonunda istedigimi aldim ama daha cok dans edebilmek isterdim ya yokya guzel calan bir mekan yok bu bedeviler sehrinde, zevksizlik DJ lere kadar inmis yada cikmis durumda
neyse yinede Allure mekan olarak muhtesemdi
Manzara olaganustu

Once Pearls&Caviar ustune yukari katta drink ve ustune Allure cok keyifliydi
Bir suru insanla tanistim arkadaslarimla catch up ettim.
Mr. G Allure kismi haric benimleydi ve he was the star of the night
O kadar tatliydiki Suzy gecenin sonunda he is a good guy he plays well dedi
cok centilmen konuskan charming guleryuzlu comert superdi hayran kaldim kocama

Leonora'ya proper  goodbye diyebildik basarili bir organizasyona imza atmis oldum, yemekte 17 kisiydik, drink kisminda cildirmisti kalabalik.

Yemekler pek iyi degildi, o biraz gecenin kotu tarafiydi, cok bekledik yemekler icin
ama onun disinda muhtesem manzarasi+ iyi sohbet+ good wine herseyi unutturdu.
Ilginc insanlarla tanistim, Leo'nun Berkin'i begenmesi, Bengu cilgini ile tanismam, Berkin Deniz catismasi love and hate iliskisi Megi'nin BOB'lari cok eglenceliydi. Seb'de her zamanki gibi comert, arabada son ses muzik dinlemeyeli yillar olmustu onun sayesinde oldu Empire State of Mind cok iyi gitti
Asagida Allure'dan manzaralarla bas basa birakiyorum sizi, sabah2 de pizza servis yaptilar yok boyle bir lezzet, pizzaya bayildim cok ama cok lezzetliydi gercekten super gitti.












Haftasonlarini COK Seviyorum!!!

Hafta sonuna iyi bir baslangic yaptik ve sabahta guzel bir kahvalti ile devam ediyoruz at Jones'ta
Sevhan ve ekibi ile keyifli bir kahvalti yaptim ilk defa yedigi yemekten gercekten zevk aldim zira jones biraz bana over rated geliyor.
Turkce bilen Jones calisani Caroline'da highlight'i idi, hatun cok seker, yahoo gruba uye yapmak icin mail adresini aldim ama galiba kaybettim:( silly me







Kuzum da eglendi bu sabah simdi misil misil uyuyor, uyaninca besti ve Nesli ile EP'de bulusmaya gidebiliriz kacta uyandigina bagli olarak, birde yemek yedirme iskencesi varki sormayin gitsin, Mesi de yok uhuuu uhuuu

Ama kizim bugun ilk kez sosis yedi Jones'un su sevdigim uzeri bacon ile sarili, bacon vermedim ama sosisin yarisini yedi sayilir. Yeni bir sey denedigi icin ve sevdigi icin bende mutlu oldum.

Sena dun 'ana Sena' dedi, yerim o sevimli dillerini ya askim benim....
ve simdi de uyandi.... annelik gorevine donme zamani

bugun 23 Nisan nese doluyor insan!

Evet su an saat gecenin 11'i, dun EP'ye gitmedik, onun yerine Zekilerle Finz'e gittik, ust uste iki gece balik restorana gitmis olduk ama bende yaslandikca deniz urunlerine daha cok duser oldum yeni favorim scallop hmmm cok lezzetliydi valla

Yemek sonrasi bizde sinema gecesi yaptik Colin Firth ve Umma thurman'nin accedential husband gibi fir filmi izledik, valla sonlarina dogru uyukladigim icin emin degilim iyimiydi degilmiydi.

Senam ile tum gun birlikte gecirmek keyifliydi, yorucu oluyor ama ayni zamanda sadistce bir keyif zevk veriyor.

Bugunde sabahtan buyuk elciligin davetine gittik Senam ile, Giyas gelmedi yine:(
Bir suru tanidik kisiyi gordum, Sena pek eglenmedi ama ben eglendim. Gelenlerin %80 ini taniyordum galiba,iki seneye kadar iki elin parmagi etmeyen sayida Turk taniyordum sadece ... Galiba daha uzun aldikca gurbette daha cok Turkle birlikte olma ihtiyaci duyuyor insan, birde tabii kizimin dunyaya gelmesi ilede cok alakali. insan onun sosyallesmesini kendi sosyallesmesinden daha cok one koyuyor...
Sena cok populerdi 23 nisan toplantisinda, herkes masallah cok guzel cok tatli diyip sevdi, allahim nazar degmesin lutfen!

Sonra ogleden sonrada Deniz,nesli Mina & Sena ile EP'ye gittik, cok guzeldi Sena ve Mina eglendiler cok onlari mutlu gormekte bizi eglendirdi, ben pek dinlenip guneslenemedim ama yinede kizimla tek basimiza vakit gecirdik deniz ve sahilde. Yorucuydu ama yinede ikimizde did well diyebilirim.

Ayni gunde Meseretsin iki aktivitede bulundum, kendimle gurur duyuyorum, hey gidi gunler diyecekti annelerimiz olsa, kizina uc dort saat kendisi bakabildigi icin gurur duyan bir nesil!!! valla benim nesilde de az bulunan bir cinsim aslinda.

Biraz terrible two etkisi gormeye basladik Sena'da, istedigi birseyi alamayinca aglama nobetleri tutmaya basladi.
Bizi birbirimize sikayet ediyor, bukadari bile cok kotu degil, benim kizim cok tatli ya, diger cocuklara bakinca onlara gore 10 kat daha iyi, hala iyi huylu ve simarik degil.

Umarim da sinir bozucu simarik cocuklardan olmaz , en sevmedigim cocuk profili, korktugu ve judge ettigi seyler basina gelen biri olarak Allah korusun diyorum:)

Ha sonra beni uzen sinirlendiren ogkelendiren birsey oldu. Bu Bengu sarmuta'si (turkcesini yazamadim) Deniz icin masanin en cirkin kizi ne isin var demis B'ye ve benim icinde bu teyze kim demis!!!

Kiz 30 yasinda bu bir
tam bir sarmuta bu iki (neler cevirdigini biliyorum yani oylesine soylenmis bir kotu soz degildir!!)
sacina varana adar herseyi sahte ve yapilmis, gogus, burun, dudak god knows where else
isin ilginc tarafi Deniz bana sence saci takma mi diye sordu bende yok canim o kadar da degildir yani saclarinda bile extension yoktur herhalde demistim, how naive of me!

Neyse ikimizde cildirdik, ah elime bir gecse ama sana zaten allah hakkini vermis benim birsey yapmama gerek yok, allah kotu insanlardan uzak tutsun bizi gercekten, herseyinden bayagilik akan insanlardan... dusmanini bile kaliteli versin diyorum ve bu olayi unutmak istiyorum acilen!!!:)

Kisacasi bu olaya kadar hafta sonum cok iyi gecti, cok eglendim ama yarin is var:( Dunyada savas var, cocuklara iskence taciz var, cokta karamsarim aslinda, aklima ali ve ramazandaki hikaye geliyor, babasi tarafindan tecavuze ugrayan minik erkek cocugu geliyor, savasta herseyini kaybedenler geliyor, hic birseyin garantisinin olmamasi, bir anda hayatinin allak bullak olmasi ihtimalinin ne kadar yuksek olsugunu bilmek beni kahrediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder