2 Nisan 2011 Cumartesi

Nasil Saf Bir Musteri (ben oluyorum) Kaziklanir? Cevap: Kolaylikla

Hurrem Sultan yuzugu diye kendimi parcaladim, sonuc Husran oldu.
Daha ne kadar kaziklanmam gerekiyor acaba akillanmam icin???? Kac kere daha ayni tuzaga dusebilir bir insan?
Zannediyorum ki biri fotografini cekip gondermisse bir yuzugun ve bakin bunu satiyoruz yakinda gelecek dediginde fotonun aynisina sahip olacagimi umit ediyorum.
Herseye ragmen yok gormeden almayayim dedim de ne oldu gittim baktim aaa ama bu yesil degil ki tasin rengi cok koyu degil mi diye sorunca satici " aaa yok yesil tabiki ama simdi iceride oldugumuz icin oyle gozukuyor, isikta degisir" dediginde nasil salak salak inanirim oyle mi peki diyip parayi sakir sakir sayar br insan? Bir suru spot isigi var altina da tuttun yok iste acilmiyor rengi gunes isigi gelince niye degissin ki ama satici bayan oyle dedi diye inandik saftrik olarak
eve geldim taktim bir gun bekledim rengi acilacak  rengine tav oldugum o guzelim yesil rengine burunecek diye tam ben ne yapalim demek bu kadar yesil olabiliyormus diye kabullenmeye kaderime razi gelmeye baslamisken Deniz gordu aaa bunun rengi resmen siyah senin fotodakiyle hic alakasi yok demez mi?? O an kaziklandigimi anladim ama nasil suclayayim ki saticiyi, ben zorla mi sattim size bunu Nilgun hanim dese diyecek bir seyim var mi? YOK

Dedim ben memnun degilim, istemiyorum (mucadeleyi birakmak yok) kadinda peki gelin bir caresine bakariz dedi.Benim icin tek caresi parami geri almakti ama mail yoluyla bunun mucadelesini yapmak istemedim, korktugum basima geldi ve magazaya yuzugu goturmeye gittigimde bana ancak degisimin mumkun olabilecegini soyledi, peki altin bar alayim dedim yok o olmaz dedi, baktim meger benim yuzuk magazanin en ucuz maliymis, baskada guzel bir sey bulamayinca kos kos elimde yuzukle geri dondum ve kendime bir yuh cektim
aylardir sen bu yuzugun yolunu tut (ustelik bol geliyor ve kesimi ancak Turkiyede olabilirmis!!!) uc kere git almak icin her seferinde Gold Souk' ta kaybol ve sonuca bak, hayal kirikligi....
36.yas gunu hediyelerimden biriydi kendime ve bir yuzugum bile olamadi oldu ama yaziklar oldu
Siz bakin karar verin bu yuzukler birbirine benziyor mu hic???Flasla cektim ancak bu kadar yesil olabildi normal bakinca bu kadar yesil bile olmuyor:(

Fotografta satisi yaptiklari hali ile:


Benim aldigim yuzuk:

1 yorum: