10 Nisan 2011 Pazar

11 Nisan 2011 Diyetimin Ilk Gunu

Sonunda yarin baslamaya karar verdim lahana diyetine...
Cok stresliyim ben hayatimda hic diyet yapmayi basarabilmis biri degilim, uzun zaman once de tesebbus bile etmeyi birakmistim, cunku karnima agrilar giriyor strese giriyorum korkuyorum panik oluyorum dedim bu ne ya cekilir mi bu iskence, zaten beceremiyorsun kilo vermeyi birak ustune kilo aliyorsun vazgec bu diyetten miyetten, deneme bile daha hayirli senin icin

Ancak baktim uzerime yapisan 8 kiloyu veremiyorum bende lahana diyetine bir ayricalik tanimak istedim, ac kalmiyacagim gibi gozukuyor.
ha bir hafta sonunda lahana ve corbasini gormekten gina gelecek
ekmeksiz falan corba icecegim canim carb cekecek tatli isteyecek ama ne yapayim ya mecburum
ha biliyorumki benim metobolizma hayatta 7 kilo veremez bir haftada- bu diyet verdirdiyormus guya- ama benimkisi ac kalsa bile vermez oyle bir tembel metobalizmaya sahibimki, allah denetmesinde dedigim gibi ac kalsam bile bir hafta ben 7 kilo veremem
neyse bende mucize istiyorum ama o kadarda ucmyorum bana 5 kilo da yeter
tabii sporda yapmam lazim ustune ve pes etmemem gerek ki ben pes edebilirim!!!
kendimden korkuyorum

yarin meyve yiyip -muz haric- ve corba icecegim tum gun
hadi hayirli olsun
Allahim lutfen bana mucizeler olmaz ama bu seferlik olsa???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder