14 Mart 2011 Pazartesi

Sena'dan Inciler

07 Mart 2011

Senam bu aralar baslat, pasta ve TV diyor ama ondan soyle cikiyor sesler batla, patta ve pipi:)
evde TV seyretmesi yasaklandi ama araba ile TV yi bagdastirdi arabaya biner binmez pipi diye bagiriyor.
Hatta bazen mimi bye car diyor (mickey mouse ayakkabilarimi giyeyim, hadi gidelim ve arabaya binelim anlaminda soyluyor) amaci arabaya gidip TV seyretmek.

Bu aralar hasta cok oksuruyor, cenesinin alti sivilce doldu, yemek yemiyor, arada kusuyor, geceleri yine surekli kalkiyor ve agliyor dun gece yine 2 saat uyumadi.

Cok tatli ama kuzum yinede, iyiki var hasta olmasin da uykusuz kalacagiz artik ne yapalim...

13 Mart 2011

Martin neredeyse yarisina geldik, zaman inanilmaz hizla akip gidiyor, dur akma yavasla su anin tadini cikaralim diyoruz yok almis basini gidiyor.

Kuzum bugun ilk kez patlamis misir yedi, nasil zevkle yedi anlatamam fotograf makinasi yoktu yanimda telefonumla cektim ama guzel cikmadi, bir ara koymam lazim o guzel anin fotografini.

Ustunede elini yalayip mama mama diye yalvarinca kiyamadim dondurma da aldim:)
onuda afiyetle yedi, dedim biraz cocuklugunu yasasin, dondurma ve pop corn yemeden cocuk olunur mu hic dedim oda mutlu oldu onu oyle gormek beni de mulu etti.

Sonra bacagini araba koltugunun kilidini takarken sikistirip tum o mutlulugu bozup mahvettim, yavru nasilda agladi gozyaslari akti su gibi.Neyse TV yetisti imdadimiza kesti aglamayi ama ben cok uzuldum.

Sena bugun ilk kez yarim gunu bezsiz gecirdi, uc kez tuvaletini lazimligina yapti, altina yapmadan anane kaka diyip lazimligina oturdu, bakalim ne zaman kurtuluyoruz bezden...

Sena kafasina su dokulmesinden hic hoslanmiyor, yavrum eye eye diye basliyor aglamaya, oyle bir yalvaran gozlere bakiyorki lutfen kafama su dokme diye hic kiyamiyorum ama mecburen yikamak zorunda kaliyorum, annesi gibi sacinin yikanmasindan hoslanmiyor galiba:)

14 Mart 2011

Annem valla ogretmis Sena'ya zebra nerede, maymunu goster, zurafa nerede, tavsan, tiger (arada ingilizce de giriyor) hepsini gosteriyor valla aferin yavruma. En son Messie weynak Sena diyor kendini gosteriyor eliyle :) cok tatli
bes, alti diyor birde sayi sayarken onlari ogrenmis, cok sevimli.
Okulu sanki seviyor gibi, sabahlari yine zor ayriliyorda bir iki gundur annane go diyormus anneme almaya gittiginde, aman yeterki sevsin.
Bugun kizim ilk kez beni isirdi, okulun kotu etkileri olsa gerek, neyse bir daha tekraralamadi ama bu aralar tekme tokat giriyor bize, o oyun saniyor ama ciddi ciddi acitiyor canimizi essek:)

Elinde sopa tahta gibi bir oyuncak varsa her an tetikte olmakta fayda var, arada patakut giriyor.

Kizim disarida utangac ve korkak ama evde tam bir canavara donusuyor, hic yerinde durmayan bir hiperaktif. Cok guzel oynuyor kendi kendine, bayagi konsantre olmus, keyifli keyifli oynuyor, surekli bicir bicir konusuyor bol bol sarki soyluyor, elleriyle twinkle twinkle star yapip sarki soyluyor:)

birde nice nice diye dolanmaz mi, gecen babasi ona birsey aldi hatirlamiyorum simdi hemen nice nice diye onayladi.

17 Mart 2011

Sena araba koltuguna oturturken anne wa wa diyor, yavrumun kafasini herkes sirayla vurdugu icin onunda cani yeterince yanmis olacakki bizi uyariyor, anane, baba artik kim oturtuyorsa kapiyi gosterip wa wa diyor ve bizi dikkatli olmamiz icin uyariyor, icim eridi onun boyle caresiz kendini savunmasi.
Sena anane, baba Mesi (ilk defa gecenlerde sonunda Mesi diyebildi, ona cunku kafasi karisip mama diyordu, M'leri falan artik neyse nedeni) mama hepimizi tek tek sayiyir sonra anne nerede diyorum beni gosteriyor (anne demesede ane diyince kimden bahsettigimi anliyor en azindan) Mesi nerede diyorum Mesi'yi gosteriyor, en son Sena nerede diyorum isaret parmagi ile kendini gosterip yeah diyor:) burada anlaminda diyor galiba, cok sevimli
Sena cold diyor ve anlamini cok iyi biliyor, disari ciktiginda hava soguksa cold diyor, banyodan cikinca tuyleri diken diken oldugunda yine cold diyor, nereden nasil ogrendi acaba, yavrum benim.

SENA DONDURMAYI COK SEVIYOR
Eliyle hayali bir dondurma yaratip diliyle asagi yukari yaliyor.mama diyip bu hareketi yapiyor yalvaran gozlerle ama kotu kalpli anne oyle her istediginde dordurma vermiyor tabiki, uzulsemde.
Aslinda bana kalsa istedigi kadar yiyebilir dondurma , hem ben hasta olur diye korkmam aksine bogaz agrisina iyi geldigine inaniyorum. Simdilik annemin ve Mesi'nin baskisina yenik dusuyorum.
Zaten yavrum hic azgin degil vermeyince ortaligi yikmiyor neyseki...

Sabahlari kalktiginda onu yatagindan alip koklamak opmen nasil buyuk bir zavk anlatamam!

1 yorum:

  1. :D cok komik bu veletler yahu. Pipi muhabbetine bayildim. HAH HA...

    YanıtlaSil