13 Mart 2011 Pazar

Kucuk Sirlar

Bu diziye bayiliyorum, en sevdigim Turk dizisi diyebilirim (su an hatirlamadigim izlemis oldugum guzel Turk dizilerinin affina siginarak)

Cok eglenceli, oyuncular muhtesem (Su haric) espriler yikiliyor, muzikler kiyafetler hersey cok eglenceli, iyiki varsiniz Kucuk Sirlar oyunculari

Aysegul -Merve Bolugur-inanilmaz, entrikalarla dolu, zeki guzel hirsli, zor, eglenceli cok iyi oynuyor, esprili, isterse Turkiye'yi sallar oyunculugu ile
Cet-Burak Ozcevit, yakisikli, seksi, iyi ile kotu arasinda gidip geliyor
Ali- Kadir Dogulu yakisikli esprili, komik, hem capkin zaman zaman iyi bir sevgili
Arzu-Ipek Karapinar, catlak, bazen iyi hosta bazen beni delirtiyor ve SIKICI oluyor ama sesi guzel, ah bazi sirlar soylenmezmis bu sarkiya bayiliyorum ve o soyluyor
Su-Sinem Kobal, dizinin tek kotu tarafi
Demir-Birkan Sokullu yakisikli ancak biraz tutuk
Meric- Ecem Uzun-komik hobit eglenceli, uveycan, abican ha ha bayiliyorum ufakligin laflarina
Heves-Dilara Oztunc- Muhtesem, en iyi sarisini oynayan oyuncu, espriler, konusmalar, salakliklar cok eglenceli
Ceyla-Gonca Vuslateri- aggghhh bu kiz bomba, espriler inanilmaz, zeki cin gibi bir kiz
Aslan -Cem Mehmetcan Mincinozlu- Su'dan sonra ikinci sinir bozucu tip
Omer-Yildirim Urag-hmm Denizin ve beim favorim:))))
Ebru Akel-Bu kadin ne muhtesem giyiniyormus, haberim yoktu, cok SIK, cok hos bir kadin, Kenan Dogulu'nun neden birzamanlar ona asik olduguna sasmamak gerek.


Neyse yeter bu kadar beni Kucuk Sirlar bekler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder