20 Mart 2011 Pazar

Sena Buyuyor

18 Mart 2011

Sena Bora ve Bartu ile cok eglendi, ilk basta yine Sena mesafeliydi ancak sonradan bir costu, Bartu'yu taklit edip koltugun ustune cikmalar Bora ile beraber, gulusmeler, cigliklar bayagi eglendi, dans etti, kostu. O kadar egleniyorduki saatin gec olmasina aldirmadim ve oynamasini seve seve izledik hep beraber.

19 Mart 2011

Dedim tam isinmislarken birbirlerine iyice, gorusmeye bugun de devam etsinler ve gercekten cok sevindiler birbirlerini gorduklerine ilk basta, hatta bir ara birbirine bakip bir gulumsemeleri vardi ki, nasil cilveli, nasil mutlu, masum, nasil bastan cikarici,oyle tatliydiki ben onlari izlerken mest oldum.
Birlikte dans ettiler, Bora SIKI SIKI tuttu ellerinden Sena'nin ve Sena o zaman utandi ama elini kurtaramadigi icine oylece kaldi, Bora hop hop diye eglenip dans ederken Sena da utanip donup kaldi. Asagidaki fotolardan ne demek istedigim daha iyi anlasilacaktir:)

Dedim niyahet Sena artik rahatladi ve diger arkadaslarina yaptigi gibi korkmadan ve utanmadan kendi gibi olup tadini cikarabiliyor arkadasinin, dilimi isirsaydim, 1 saat sonra her sey tam tersi oldu ve ben ilk kez Sena' nin kiskanc ve oyuncaklarini paylasmak istemeyen bir cocuk olduguna sahit oldum, Bora  neye elini attiysa onu almak istedi, hayir diyince de odasina kusup gitti ve orada icli icli aglamaya basladi.
Sonra onu oyle gorunce dayanamdim cok uzuldum ve hemen opup sakinlestirmeye calistim ama bir yandan da oyuncaklarini paylasmayi bilmeyen sinir bozucu bir cocuk olmasindan da endise etmedim degil.
Sonunda aglaya aglaya ayrildilar:)


 Iste Sena'nin bakisi, neler geciyor acaba aklindan bilmeyi ne cok isterdim,

 Boranin citi piti olmasina bakmayin Sena'nin ellerinden oyle bir tutmuski ayirabilene askolsun.


Sena kopekleri cok seviyor

Bugun 20 Mart 2011 Sena ile Ikea'ya gittik ve orada gordugu iki kopek oyuncagi oyle cok sevdiki, almadan edemedik. Hadi birakalim diyince hemen cok uzgun bir sekilde aglamaya baslayinca ve onlara oyle tatli sarildigini gorunce dayanamadim tabiki, birbirinden alakasiz iki kopek oyuncagi oldu. Cok sevindi cok mutlu oldu, yol boyunca onlara sarilip oturdu, suratinda mutlu bir gulumseme onlara sahip olmanin verdigi.





3 yorum:

  1. cook tatlilar yaaaa! Borayla elele fotolara bayildim.. Kaanimi biraz daha erken dogursaydim keske o da katilirdi onlara ne guzel.. Senanin kopecikli resimleri cok tatli yaaa allahim o bakislar.. sanki canli kopek de anne alip besleyelim der gibi bakmis :)

    YanıtlaSil
  2. :) Cok sekerlerdi cidden. Boracim birakmadi Senanin ellerini ve Senayi da surukledi komik dansina, ellerini kurtaraya calismasina aldirmadan :D
    Sena'nin o bakisindaki dusunceleri ben de merak ettim. Guzel kuzu... Kopelere de cok hos sarilmis. o bakislar taam yemelik olmus...

    YanıtlaSil
  3. Sagolun kizlar Kaan'da bir an once buyusun oda onlara eslik etsin, nasilsa daha buradayiz oda buyur yetisir bizim bizdiklara, cok iyi uc arkadas olsunlar anneleri gibi:) Bahceli eve tasinsak Giyasin ilk isi bir kopek almak olacak ben de isterim Sena'nin hayvanlarla ic ice buyumesini.

    YanıtlaSil