28 Mart 2011 Pazartesi

Ne Gun Ama!

28 Mart 2011

ask acisi, eski ask (Dve B'den bahsediyorum) , yeni ask (Buttide butti, Giyas gudu sarkisindan sonra Butti sarkisi yapacakmis:) bizde Deniz ile buttimi berkin mi butti mi berkin mi buuuuuu sarkisi besteledik) , bosanma tehlikesi atlatilmasi (how well you know your partner gecesinde hemde), indian food(duble hem de iki kez kendimi igrenc hissediyorum), isten kacma ve hic sucluluk hissetmeme, yemek rezervasyon iptali, ikinci bebek yapmali mi yapmamali mi kafa karisikligi, dedikodu, veliaht ile bulusma haberi (G'in prensin ofisine cagrilmasi)...hepsini yazmam lazim bir ara

Valla Issiz Adam'in yaninda az kaldigi bir acili ask hikayesine sahit oldumki sormayin gitsin... B'in attigi mesaj D'ye, kendimin katili oldum... ustune Mel ve T ayriligi, Melin hamile kalmasi ve evlenmeye hazirlanmasi ve facede duyurunca T'nin arkadaslarinin abi tebrikler demesi, ama cocuk ondan degil ki...:) B ve T kizlarini istemediler onlari uzduler ve kizlar onlari birakip baska insanlarla gorusmeye basladiklari anda nasilda bir anda onlari geri almak icin deli divaneye donduklerini gormek inanilmaz...ne demisler...kacan kovalanir

Kizim ilk kez dun shoes dedi, ayak dedi, mama shoes ayak dedi yaa... ayagima ayakkabiyi giydir anne anlaminda.
bugunde see you bye dedi ya yok boyle bir sey
bir kac gun oncede please mama dedi, weyn sare diyor Mesi sacini gosteriyor bana ya, (sare de sac demekmis) yiyecegim bu kizi ya opmekten bunaltiyorum onu ama dayanamiyorum.

Dun de corniche hospitalden tanidigim Sirpli bayani gordum , Sanca...konustuk bayagi, egitimciymis oda, kizlarimiz ayni yastalar haliyle.

Su anaokul isini halledebilsek bir hoca daha hazir hem de ne hoca, kokusmus ukala, cahil ingilizlere 10 basar!

simdi kacmaliyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder