29 Mart 2011 Salı

Sarap Gibi Kadin Nilgun

Basliga bakip tikladiniz ve yanildiniz
sarap icmeyi daha cok sevmeye baslayan ama saraplardan anlamayan biri icin (damak tadim tek silahim) icip sevdigim saraplarin ismini saklamayi boylece sarap almaya kalktigimda donup kalmamak icin yaziyorum.

Guya su saraplar iyiymis Yunanli cocuga gore, onun bize getirdigi saraplarda gercekten harikaydi.

Australia Wydenham’s Estate
USA
Napa Valley (area iycal clo-du-val)
Chile
Argantina en pahali olaniymis guya
Beyaz saraplar arasinda Newzeland Cloudy boy, iyiymis

En son aldiklarim:

Clayn Vineyard 400 aed den 150 aed olmustu-daha icmedim
Cherdenoy-110 aed- nedense o kadar iyi degildi.
Argantina catera 185 AED-fena degildi ama superde degildi.
Benzigar 115-fena degildi
Coted Beaune 110 AED-cok guzel bir sarapti

Sarap konusunda Stefania'ya danismam lazim, onda ictigim beyaz sarabin tadi hala damagimda ama sarap diyarindan gelen birinden de bu beklenirdi zaten.

4 yorum:

  1. ben bu başlığa katılıyoruuuuummm!!! Aynen öylesin canım!!!

    YanıtlaSil
  2. canim benim iyiki varsin sen de olmasan kim soyleyecek:) xxxxxxxxx

    YanıtlaSil
  3. herkes düsünüyor bunu ama söylemiyorlar, cünkü nedennn? REKABETTTTT! Insanlara birbirini övmek agir geliyor artik, özgüven olmayinca, eziliyorlar böyle seylerin altinda! Sen öylesin, bunu söylemeselerde herkes bu sekil düsünüyor! öptüm kocaman!

    YanıtlaSil
  4. agzindan bal damliyor senin bal!!!:) sen benim yanimda olsam ben bir gaz gelirim ama, uzaktanda yetisiyorsun gerci eksik olma canim benim

    YanıtlaSil