15 Mart 2011 Salı

Minik Hazlar

Ayse Arman kendi minik hazlarinizi bir hayir isi icin yazin der de yazmaz miyiz, hemen yazdim yaptim listemi, buyurun asagida: 
Nilgun'un hazlari:

-Sabah kalktiginda kizimi yataktan alan ilk kisi olmak onun sicacik kokusunu icime cekmek
-Spor yapmak, daha cok takim sporu yapmak, ozellikle netball
-Tatile cikmak, yeni yerler gormek, ama illaha yeni yerler
-Zayiflamak
-Isten cikip evime, kuzuma kavusmak
-Hayal kurmak
-Alisveris yapmak, ozellikle teknoloji urunlerini almak(daha cok hediye olarak almak en guzeli tabii)
-Kiz arkadaslarimla gece disari cikmak,sinema gecesi ve hobi gecesi yapmak
-Esimin ve kizimin bana sarilip opmesi, kizimi ve onu opmek bana orgazmik bir zevk verir
-Uyumadan once kitabimi okumak
-Sevdigim dizilerimi seyretmek
-Bloguma yazilar yazmak, kizim icin ve kendim icin bir cok malzeme toplamak, ani birakmak
-Bol bol foto cekmek, fotograflarima bakip onlari albumlere ayirmak
-Kitap gecesi duzunlemek
-Yeni ve ilginc insanlar ile tanismak
-Dubaide vakit gecirmek
-Cikolata, kek, dondurma yemek, brunch yapmak
-Masaj yaptirmak
-Kizimin esimin ve kendi dolabimi duzenlemek, herseyi magaza sikliginda katlamak, temizlemek
-Annemin benim ve kizimin yaninda olup hayatimizi kolaylastirmasi ve bize verdigi o guven ve huzur duygusu
-Tek yegenimi skype’ ta gormek ve onu opmek icin gun saymak

Simdi de Ayse Arman'in listesinde neler varmis ona bakalim:


-  Malzemesi hazır brownie’ler, çikolata sufleler var. İki yumurta, un, biraz şeker çırpıyorsun, fırına veriyorsun. 15-20 dakikada pişiyor. Öldürücü güzel. Evde kimse yokken, kendime yapıyorum, bir top da dondurma koyuyorum yanına üç-beş de franbuaz, oh benden mutlusu yok! Yalana yalana yiyorum.
-  Evdeki koşu bandında yürümek, hatta koşmak. Eee o kadar brownie’leri yersen sonu budur! Ama spor yaparken, mutluluk hormonu salgılanıyor, o da beni mutlu ediyor.Üstelik 3 kilometreden sonra, aklım da açılıyor, şahane fikirler, yazı konuları, buluşlar yağmaya başlıyor.
-  Soğuk çayla göze kompres, pamuğu çaya batırıyorsun, iki gözünün üzerine koyuyorsun. Kendin için bir şeyler yapmış oluyorsun. Bu arada gözlerin de dinlenmiş oluyor.Betûl Hanım’dan öğrendim, o yıllardır yaptığına göre bir bildiği vardır.
-  Bir gün param olursa hamamlı ev istiyorum. Çünkü hamama bayılıyorum. Kızımı yıkamak çok hoşuma gidiyor. Saçlarımıza krem sürüp, bakım yapmak büyük keyif.
-  Cumartesi sabahlarını Alya ve sevgilimle, uzun uzun yatakta geçirmek. “Birini tuttum” oyunu oynamak. Aileden biri olabilir, arkadaşlarımızdan biri, meşhur biri, tarihi bir karakter olabilir, Fenerbahçe bile olabilir. Diğer iki kişi sorular soruyor, tutan ise sadece “evet” ya da “hayır” olarak cevap veriyor. Dünyanın en basit ama en eğlenceli oyunu.
-  Kahvaltı sofrası hazırlamak. Ama şık sofra. Konseptli sofra. Bahçeden begonviller filan topluyorum.
-  Evin dekorasyonuyla oynamak. Bunun için araştırmak. Dergiler bakmak, kumaşçılar dolaşmak. Koltukları hangi kumaşla kaplatsam diye hayal kurmak.
-  Aile ağacı yapmak. Alya, kartona dev bir ağaç çiziyor, baba ve ben de, aile fertlerinin fotoğraflarını getiriyoruz, hep birlikle kelleleri kesip, o ağacın dallarına yapıştırıyoruz. Güzel ve komik oluyor. Böylece bizim kız, aile fertlerini de daha iyi öğreniyor.
-  Albüm yapmak. Çeşitli aile fertleri için özel, el yapımı hediyeler tasarlamak.
-  Fotoğraf çekmek.
-  Hayatımıza dair kısa, manalı-manasız belgeseller yapmak.
-  Bahçeyle meşgul olmak.
-  Tavşan Hım’la oynamak, elma yerken ve uyurken onu izlemek.
-  Alya uyuduktan sonra, iki sevgili, sarmaş dolaş film seyretmek.
-  Limonata yapmak, ama harbi, naneli filan.
-  Bahçede güneşin altında mayışarak kitap okumak.
-  Bahçede akşamüzeri, hafif serinlikte, battaniye altında uyumak.
-  Ayçekirdeği yemek, yanında kola içmek.
-  Dolapları temizlemek. Bir tarafı işkence ama öteki tarafı büyük haz, hafifleyeceğiz çünkü.
-  İç çamaşırı koleksiyonunu elden geçirip, onları şampuanla yıkamak, havlular arasında kurutmak. Gelecek maceralara hazır olmalarını sağlamak.
-  Tatil planları yapmak.
-  Şarap eşliğinde yeni müzikler dinlemek.
-  Amatörce ekmek pişirmek, “Bir şeye benzedi mi acaba?” diye heyecan yapmak.
-  Yemek kitabını açıp, enteresan yemekler denemek.
-  İçine giremediğim için kaldırdığım dar elbisenin içine girmek.
-  Tuhaf, şimdi farkına varıyorum, diyet yapıp o diyete uygun davranmak da haz veriyor, “Ne diyeti ya!” deyip bozarak yemeğe dalmak da...
-  Adana’dan pamuklar içinde getirilip dipfrizlerde saklanmış içliköfteleri mücevher niyetine yemek.
-  Ummadığın, hesaplamadığın, planlamadığın anda sevgilinle sevişmek.
-  Domates dilimlerinin üzerinde sızma zeytinyağı gezdirmek.
-  Sevgilim her gün akşam eve geldiğinde, “Alyaaaa, baba geldiiii” diye bağırıp, kapıya koşmak.
Aklıma şimdilik bu kadar geldi, hadi ben gidiyorum, sizden haber bekliyorum...

Sizin listenizde neler var?

3 yorum:

  1. Senin gazinla yazdim gonderdim ben de :)

    annemi gulerken gormek, gulmesine vesile olmak... arkadaslarimla kalabalik toplantilar duzenlemek... oglusumun gelip dudagimdan mummmah diye opmesi... oglumla yegenimin cilginca kosarak eglendigini gormek... yemek hazirladigimda begeniyi gormek... ici disi bir kiz arkadaslarimla vakit gecirmek... esimin beni sevdigini hissettigim anlar... butun safliklariyla cocuklari ve tabi ki oglumu izlemek...

    YanıtlaSil
  2. ne iyi ettin de gonderdin bunu bize valla Nilgun... farketmedigimiz pek cok minik hazlari gorur oldum ben de.. o gunden beri ne zaman o anlardan birini yasasam.. bak diyorum iste ufak minik bir haz ani. tadini cikart.. ay magnum olsa da yesem mesela simdi :))))))

    YanıtlaSil
  3. ne iyi ettinizki yazdniz sizde, cok keyifli okumasi, ayse arman appreciate etmesede ben ediyorum kizlar ve cok guzel farkli seyler yakalamissiniz, listenizin kabarmasi, haz aldiginiz seylerinde hayatinizda bol bol olmasi dilegimle opuldunuz

    YanıtlaSil