8 Mart 2011 Salı

Scapbooking

Duygu ve Lemis sayesinde yeni bir sey ogrendim ve yarattim (her ne kadar cogunu Lemis yapmis olsada)
Gayet basarili ve cok zevkliydi. Asagida hummali bir sekilde calisirken ben ve Duygu;


Ben ve ilk scrapbook calismam gururla sunarim efendim;


Annem de hayran hayran bakiyor


Ve  asagida bizi pasta, cayla ve fikirleriyle ve birbirinden guzel scrapbook malzemeleriyle besleyen ev sahibemiz Lemis ve scrapbook fikir anasi Duygu ve onun guzel sayfasi ile biz;


2. ve 3. hobi gecemizi de yine Lemis'lerde gerceklestirmis bulunuyoruz. Sonunda Suzy icin bir hediye yapabildim hizimi alamayip Leonara'yi da aradan cikardim, eserlerimden cok memnunum hem cheap hem cheerful bir hediye olduguna inaniyorum umarim sahipleri de begenir.




02 Nisan 2011

Sahipleri cok cok begendi bende hizimi alamayip 3 hediye daha yaptim ama onlari vermek cok uzucu oluyor,hemen kendime bir cok sayfa hazirlamaliyim, bakin bunlarda son calismalarim:



Bunuda Toma icin yaptim, annesine ve babasine vermesi icin.



Sonunda dugunumuzden bir fotografimiz basildi ve ben gururla duvarima asabilecegim.

Buda Duygunun bir calismasi


Bunlarda Lemis'in yaptiklari








Bunlarda son zamanlarda yaptiklarim, mayis haziran 2011


















2 yorum:

  1. Iyice heveslendim yeni bir sayfa yapmak icin :) fotograflari gorunce...

    YanıtlaSil
  2. Ben bunlari gormemisim :) ben de hobi blogu yapmak icin heveslendim bak simdi :)

    YanıtlaSil