29 Mart 2011 Salı

Lahana Diyeti

Yok yok ben kendimi desifre etmeden bu rejime ne baslayabilecegim ne de zayiflayabilecegim.

Persembe gecesi tanistigim Ispanyol adamin gazina feci halde gelmis durumdayim, bir haftada 7-8 kilo kaybediyormus, onunla bu konusmayi Hakkasan' da yemekleri bir guzel hupletirken konustuk ben de ayy ciddiemisiniz ne guuuzeeeelll bende cok kilo kaybetmek istiyorummmm, sonra da ayyyy bu balik ne lezzetliymis oyle, denediniz mi diye yemek yemeye birbirini tesfik eden iki tip, (tesfik boyle mi yaziliyordu hep karistiririm, yanlis ile yalnisi da karistiririm hatta ayiptir soylemsi de da' yida bazen ayri yazmayi unuturum bu yetmezmis gibi kelime hangi harf ile bitmisse ona gore sessiz harfle mi sesli harfle mi ek gelir onu da karistiririm, yuh yani bana, ama ben dedim benim Turkcem zayiftir diye hatta Turkce ogretmenime hitaben bir yazi bile yazdim bu konuda bknz eski kaynaklar)
whatever...  ayiptir soylemesi masanin en dombili tipleriydik, bir yandan diyet konustuk biryandan da ha babam yemek yedik, ya soylemeden edemiyecegim bu restotanin yemekleri harbi cok lezzetli agzimin suyu akiyor hala.

Neyse gelelim konuya diyetten bahsetmek isterken yine konu gitti yemek yemeye, nasil beceriyorum ve Tanrim neden beni dogururken acgozlu tarafimi abartarak yarattin, gecmiste basima ne geldide onume gelen yemegi ne olursa olsun lezzetli bile olmasa geri cevirme luksunden mahrum ettin, tabagimdakini bitirmeden rahat edememekten muzdarip ettin anlamiyorum.

Cok mu yoksulduk ? yanii cikolatalarla pastalarla buyudugumu soyleyemiyecegim belkide ondan.Ama yeter yillardir acisini cikardigim yetmedi mi??? Yani bir son versek bu duruma artik, ozellikle de Abu Dhabi'ye geldikten sonra yemek isinin cilkini cikarmis bulunuyorum, kahrolsun acik bufeler!!!

Bu sefer geliyorum konuya soz, duyduk duymadik demeyin, tez vakitte Nilgun bu meshur lahana diyetine baslayacak ve bir haftada 7 olmasada en az 4 kilo (valla 5 'in alti uzer aslinda beni) vermezse beni dunya aleme acgozlu ve iradesiz bir insandir diye lanse etmenizi katti bir suretle basiniza kakmayacagini buradan bildirir.

Diyeti basladigim gunu haber verecegim ve gun gun neler hissettigimi yazacagim, hadi cumleten hayirli olsun vatana millete

Amin

Obur Nilgun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder