15 Mart 2011 Salı

Mutlu Tonbekici

Seviyorum bu kadini, yazilarini, Tugce Baran iken bayiliyordum, kahkalar atiyordum okurken, iste bana bakarlardi bu catlak niye kendi kendine neye guluyor acaba diye.
Nedense gercek kimligi ortaya cikinca yazilari biraz degisir gibi oldu, hatta Hincal abimiz bile eskiden Tugce kimliginin arkasinda daha iyi ve comert yaziyordu buyurmus.

Valla ilk ogrenince fotodaki kizin o olmadigini cok aldatilmis hissettim, ( o fotografi ve yazilarini cok ozdeslestirmistim) fena bozuldum, ve sonra isteki ve evdeki yogunluktan fazla okuyamadigim icin onu hergun okumayi kesmek zorunda kaldim.

Ona daha once bir iki kere mesaj atmistim ve hepsinde de kapi duvar muamelesi gormustum. Birgun Yilmaz Ozdil ve Bekir Coskun'a cikisinca dellendim ve hop dedik abla o kadar da uzun boylu degil, yani elestirilecek onca insan arasinda kala kala onlar mi kaldi diye sert bir mail atmistim onada cevap atmadi tabii.

Tamam tek tip insan olmayalim, herseyi elsetirelim konusalim ama bu kadarida fazlaydi.

Neyse gecen okudum Abu Dhabi'ye gelmis haberim olmamis, cildirdim resmen, yani dot kadar yerde yasiyoruz ve benden habersiz neler oluyor bitiyor diye kizdim kendime, hemen mesaj attim, ne icin gelmistiniz benim niye haberim yok diye, oda nasil olduysa ilk kez bana cevap atti hemde cok tatli, sasirdim:)

Aramizda 4-5 mail trafigi gecti, sonra kizar bikar diye en son mesajina cevap bile atmadim, simdi kirk yilda bir bana cevap atmis hic sansimi zorlar miyim:)
Valla Sex and the city bile konustuk, sonra bana istanbul'da durumlarin o kadar da vahim olmadigini iyi seylerde oldugunu soyledi, hatta bende size new Istanbul'u gezdireyim bile dedi.(sevindirik Nilgu efekti giriyoruz buraya)

Sevindim tabii keske olsa ama ben onun nazik davetini ciddiye alacak kadar cesur ve cesaretli degilim o yuzden oyle yazdigi ile kalacak.

Sonra dedim ben galiba Turkiye'yi 5 yil once biraktigim yerde kaldi saniyorum ama gazetelerde bir suru kotu sey okuyoruz , tamam orada yasamiyorum ama okuyup takip ediyorum elimden geldigince dedim oda yok abarma o kadarda degil dedi ve sunlari yazdi:,Bu arada Istanbul oyle yobaz degil yahu. son zamanlarda cok da cesur bir kent oldu. Muthis sergiler, temalar isleniyor. Yobazligi sadece dini yobazlik olarak almayin. Genel alin. O vakit istanbul'un son 5 yildir muthis acildigini anlarsiniz. 

Kafam karisti ben gercekten Almanya'ya goc edip orada kendilerine 30 yil oncesinin Turkiyesi hayatini kurmus degisime kapali, dunyadan bihaber bir Alamanci mi oldum diye suphe etmedim degil yani.

Gazeteler sadece kotu seyleri mi yaziyor, yoksa ben gercekten iyice koptum mu Turkiye gerceklerinden.

Belkide uzulmeyeyim diye soylemistir kim bilir.

Uzun lafin kisasi, dun (14 Mart 2011) Mutlu beni mutlu etti, sagolsun, umarim bir gun yuz yuzede karsilasiriz, ne diyecegim konusunda hic bir fikrim yok ama seviyorum iste, Nil'i de gormeyi cok isterdim mesela.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder