4 Ocak 2012 Çarşamba

2012 dileklerim

1- Panik atak ve klostrofobimin gecmesi
2- Issiz kalmadan kimseye muhtac olmadan yasamam
3-Kizimla daha cok vakit gecirmem, onun saglikli ve mutlu bir cocuk olarak buyudugune sahit olmam, ve bir an once bulbul gibi uc dilide konusmasini duymak istiyorum bu yil
4-Tatile cikmak istiyorum bol bol
5-Istanbul'da cok guzel bir evim olsun istiyorum mumkunse Bogaz manzarali (istedigim kadar ucabilirim, bu benim dilek listem!:-)
6- Hydra ve G'in evi teslim olsun artik, kazasiz belasiz, tek parca ve kullanilabilir durumda, hatta ben satip kurtulsam, kardan vazgectim zarar etmesem ne guzel olurdu
7-Kizim icin en iyi olan okulu secmemiz ve onun yeni okulunda cok mutlu olmasi
8-52-53 kilo olmam, ve duzenli spor yapmaya tekrar basladigim bir yil olsun uzun bir aradan sonra
9-Bol bol kitap okuyayim
10-G isinde ve evinde mutlu olsun, mumkunse korktugum seyler basima gelmesin
11-Soyle tam benim istedigim gibi isten erken cikabilecegim bir is bulsam ve cok mutlu olsam ne iyi olur
12-Ev krizimiz cozulsun ve icinde cok mutlu oldugumuz bir eve tasinalim
13-G bizimle tatile cikmaya razi gelsin (araba mesafesi disinda ve Turkiye haric mumkunse)
14-Arapca ogrenemiyecegimi biliyorum o yuzden onu yazmiyorum
15-Bir mucize gerceklesse, ne bileyim yeni bir mekan,ulke, iyi bir is olabilir ama cok mutlu olacagimiz bir sey olmali, hayat standartlarmizin dusmedigi aslinda ben gercekten bir mucize bekliyorum hepsininde olabilecegi
16-Ailemin sagligi, mutlulugu
17-Iste facebook, blog ve yahoo mail adresime sinirsiz girebilsem, block kalksin ve ben ozgurce takilabilsem!
18-Savas dalgasi, krizler, issizlikler bitse, herkes mutlu olsa, dunyanin hali beni cok korkutuyor ve korktugum basimiza gelmese, bir anda baris dalgasi hakim alsa tum dunyayi ne guzel olur, savastan odu kopan biri olarak beni cok mutsuz ediyor bu durum.
19-Bu sene hic yapmadigim bir seyi denesem, her sey olabilir mumkunse beni oldurmeyecek ve pisman olmayacagim bir sey tabiki!!!
20-Kizimin ve bizim etrafimizda bir suru iyi insanlarin oldugu bir yil olsun, kavgadan, kotulukten, kiskancliktan uzakta, pozitif ve iyi insanlarla dolu, keyifli bir yil olsun

P.S. dileklerimin sirasi karisik yazilmistir, birincisi yada sonuncusu onemli yada en onemsizi oldugu anlamina gelmiyor!

2 yorum:

  1. Guldurdun beni yine :) 2012 sonunda gerceklesen dilekler listesi istiyorum mutlaka ;) Dilerim hepsi fazlasiyla gerceklesir..

    YanıtlaSil
  2. Amin, sagol Lemiscim, sende yap listeni!!! ve dusunuyordumda, senin uc blog'unu bence bir blog icine koy ve yukarida uc ayri tab olarak goster, boylece daha kapsamli bir blogun olur ve daha cok tiklanirsin, sen bilirsin tabii optum

    YanıtlaSil