26 Aralık 2011 Pazartesi

Nilly's New Year Letter 2011

Gecen bir arkadasim facebook’ta 2001 mektubunu yazmis ve yayinlamis.
Neler yapmis neler bir yil icinde, doktora tezini bitirmis, skydiving, capoeira, Tanzanya ya gitmis,Zanzibar bot tripten tutta Serengeti air safariye kadar akliniza ne gelirse artik...
Sonra benim hayalim olan bogazda ev alma isini halledecekmis ve AD’deki hayatini bitirip Istanbul’a tasiniyormus
Peh…
Simdi size Nilly's New Year Letter 2011’i yayinliyorum!Uzun olmasi maalesef icinde hep iyi seylerin oldugu yada cok iyi seyler yaptigim anlamina gelmiyor, sizleri yaniltmasin!
2011’I Klostrofobi ile tanistigim yil olarak hatirliyacagim. Boynum icin MR cektirmeye gittigimde anladim bunu, iki saniye sonra ciyaklayarak beni burdan cikarin diye ortaligi yiktigimda o makinaya bir daha giremeyecegimi biliyordum, Open MR var onu deneyin dedi sanki cok farkliymis gibi onuda yapamadim. Ve internetten okuduguma gore bir cok insanin icinde yatan bu dev MR deneyimi ile uyaniyormus!
Bana da oyle oldu, daha sonra bir kere arabanin arka koltugunda (7 kisilik olanlarin en arkasinda) kalbim sikisip nefes darligi cekince kendimi ondeki yolcularin kucagina atlarken buldum, burada kalamam daha fazla diye, herkes sasirdi ve panik oldu, on koltuga gelince cami acip temiz havayi icime cekince rahatladim neyseki…
Sonra cok kalabalik bir asansore girip cikmamla tekrar yuzunu gosterdi bu korku, neyseki kapilar kapanmamisti ve ben hemen cikabildim,19. Kata ulasana kadar her katta dur kalk kalp krizi gecirebilirdim…
Ve dun aksam kizimla batteniyenin altinda cok sevdigi cadir yapma oyununu oynarken baktim fenalasiyorum hemen kactim oyundan
Ve… en buyugu ve en kotusu bugun oldu, bir toplantiya girdim ve oda doluydu, cok kucuk bir oda degil ve cam kapisi var ama ona ragmen yine allahim kapana kisilmis gibi hissettim ve kactim, rezalet daha yeni baslamisti toplanti…
Simdi ben toplantiya nasil gircem bir daha!!!
Sonra arkadsimla konusurken bende huzursuz bacak sendromu da var zaten dedim mesela ucakta cok kotu oluyorum dedim ve aklima Allahim ben ucaga bir daha nasil binecegim oldum!!
Su an aklima geldikce ucak ve toplanti kelimeleri hafif bir panik atak daha geciriyorum, Allahim ben ucaga binemiyecek miyim bir daha!!
Uzun zamandir erteleyip durdugum psikolog isini artik uzatamayacagim ve bir an once tedavi olmam lazim, sorun bu ulkede iyi bir psikologun olduguna inanmiyorum ve inanmadigim bir seyede dunya kadar para vermek istemiyorum!
Valla ota boka uzuldugume uzuluyorum, en azindan sagligim varmis artik oda yok!
Zaten MR cektiremedigim icin belimde ve boynumdaki sorun ne hic bilemeyecegim , Allahtan cok cok kotu degil(arada sirada cok kotu olmasina ragmen) ama keske hic olmasa.
Kesinlikle spor yapmaya baslamam lazim ama 2011 yili spor yapmam lazim demekle gecmesine ragmen yapamadan gecti yine!
Arada gaza geliyorum, yuzuyorum, yuruyorum ama devamlilik YOK!
Yine sisko olmaktan dolayi gecen bir 2011 oldu, sikayet cok, care var ama yemek yemeyi kesen yok!
Kizimla az vakit geciriyorum diye uzulurken, sak diye shift calismayi getirdiler, artik ayda iki hafta 9.30-5.30 calismam gerekiyor, ben saati 4 zor ederken 5.30’ta nasil cikarim isten!!!
Bu konuda cok mutsuz ve uzgunum
Bu aralar Mesi ulkesine tatile gidecek diye kendimi SIK SIK sunu dusunurken buluyorum, Allahim Mesi olmayan bir hayatta ben nasil survive edebilirim!
Dun odami temizleyeyim dedim biraz belim tutuldu, bunca isimi goruyor hatun ve ben hala zamansizliktan sikayet ediyorum, Mesi gider yada bakici tutamayacak durumda kalirsam ben nasil hem temizlik yapip, yemek yapip, calisip, kizima bakip, camasir ve utu islerine girecegim dusundukce birde onun icin panic atak geciriyorum…

Sosyal acidan hareketli bir yil oldu ancak yukarda bahsettigim onemli seylerde bir gelisme olmayinca acaba enerjimi ve vaktimi yanlis seylere mi harciyorum oluyorum, aslinda oyle degil tabii hepsine yetisecek vaktim var sadece Sena’nin uyuma aliskanligi, benim biraz tembelligim,(erken kalkip gec yatamamam kendim icin iyi bir seyler yapmam gerektiginde) engel oluyor.
Travel acisindan Allahtan gecen Subat’ta Kolombiya, Tayland, Petra, Beyrut,Suriye (bu yazdigimi bugun 04-01-2012'de tekrar okuyorum ve 2010'daki  Petra,Suriye,Beyrut gezilerimi 2011 diye hatirlamisim, yok halbuki! bu durumda iyi bir hafiza dilemekte sart oldu) , Muscat, Bodrum ve Istanbul’a giderek basarili bir yil gecirdim ancak 2012 hic promising gozukmuyor bu yeni tetikleyen korkum yuzunden ucaga nasil binerim onu bile bilmiyorum.
Subatta Vietnam, Laos ve Nepal gezi hayallerim suya dustu bile!
G,Sena ve ben ilk kez ucumuz kimseler olmadan yanimizda Muscat’a gittik hafta sonu, stresliydi biraz ama tahminimden daha iyiydi ve cok iyi geldi, simdi onu ikna etmeye calisiyorum, birlikte, Bali, Sri Lanka veya Maldivlere gidelim diye ama umudumu yitirmem gerektigini anladigim bir yil oldu, G buna hazir degil imkansiz diyebilirim hatta.
Bu yil plates, zumba ve yoga ile tanistigim bir yil oldu, ucude iyi geldi ama devam ettim mi? Tabiki hayir
Kitap okuyabilmek icin kurdugum kitap gecelerine de devam etmek icin hic bir istahim kalmadi desem artik kimse sasirmaz herhalde!
9. kitap gecsi oldu ve 10.sunu goremeden vazgectim, zaten kitapda okuyamiyorum bu aralar, oyle donup kaldim, ben eskiden nasil okuyordum ayda iki kitabi anlamis degilim, sanki artik tuvalete gitmeye zamanim yok gibi hissediyorum ama imkansiz cunku bu aralar gercekten pek bir sey yapmiyorum…
EP'ye uye olmak cok sevindirmisti ama gel gorki Sena’nin her buldugu su birikintisi icinde sicma istegi kabusa dondurdu hayatimizi, ustune hastalandi, hastalandik bende.. yuzme yasagi gelince artik gidemez olduk, Allahtan G sabahlari Mesi ile birakiyor onlarida kizim biraz kids club’ta egleniyor
Komsum, arkadasim, sirdasim tasindi binamizdan,yeni evimiz hala teslim edilmedi...
Ben yine Istanbul’da ev alamadim...
Iste nihayet terfimi aldim nerdeyse 6 yil sonra haliyle sevinemedim bile
ustune ADIA hayalim suya dustu
Iste mutsuzum kafayi yiycem tum bu panik ataklarimin sebebini ona bagliyacagim neredeyse
Aslinda ne kotu ne de cok iyi bir yil oldu, 2012 daha guzel olsun, once saglik olsun diyorum, sonra huzur ve mutluluk gerisi nasilsa gelir bir sekilde ha tabii en cokda dunyada baris istiyorum, back to basics anliyacaginiz,cunku halimiz yaman boyle giderse, bu gunleri cok arayacagiz...
Umarim 2012 beklenildigi gibi ekonomik krizlerin ve savaslarin oldugu kotu ve zor bir yil olmaz
Iyi yillar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder