22 Ocak 2012 Pazar

Handgun Shooting

2012 hizli basladi ve ben bir ilke imza attim hayatimda tabii Yvi sayesinde.
Wooow cok heyecanlandim ve korktum, iki atistan sonra korktum biraktim, sonra niye birakacagim ya devam edecegim dedim ve 25 atis yaptim hemde hic fena degildim, pek konsantre olmadim, oylesine attim ama tam ortadan bile vurdum.
Salak salak aklima savasi, olen cocuklari getirip bu deneyimi zehir ettim kendime, silah kotu bir sey, prim veremiz lazim, hic kimse kullanmamali cunku silah oln yerde kan ve olum  var, kazayla bile olsa oluyor bir vukuat nihayetinde, sonra silahlarin cikardigi sesden urkdum ve yine cocuklari, masum insanlari dusundum, onlar icin gercek olan bir acidan ben burda zevk alarak bu silahlari patlatmam ne kadar etik, dogru diye dusundum, yani hem silahi bosalttim hem de bunlari dusundum yani attigim 25 kursunun 23 unun kagida isabet etmesi bir beceri.
Ustunede ogreneyim kimin ne zaman ihtiyaci olacagi belli olmaz, insallah gerek kalmaz ama kullanmam gerektiginde de bilmemde fayda var diye dusundum.
Benim bu savas korkum ne olcak bilmiyorum, korka korka basimiza getirmesem, Allah korusun
Tabii ayni zamanda hosuma gitti, sonucta eglence amacliydi ve guvenli bir ortamda kullandim ve hosuma gitti.
Pisman degilim ve iyiki yasadim bu deneyimi kazasiz belasiz









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder