31 Ocak 2012 Salı

Sena'm

Sena'm ilk kez su an kendi yeni yataginda ve odasinda yatiyor uzun bir aradan sonra ama hasta oldugu icin oksurmekten pek uyuyamiyor, bakalim gece nasil son bulacak, buyuk ihtimalle benim yatagimda yine!

Bugun kizim happy kelimesini cok kullandi, Sena happy, anne happy, baba happy, anneanne happy
Peki Justin happy mi diye sordum Duttin happy dedi.
Bugun justin vardi onunla oynadilar, no go , i want Duttin diye uzuldu tatlim
Sonra Tarzan'i bir kere daha izletme hatasinda bulundum, bayagi vahset falan var bir cocuk icin, bir kere silah var, o da korktu, endiselendi ve ben salak gibi izin  verdim, hem korkuyordu ama hemde izlemek istiyordu ve Tarzan tarzan diye sayiklayinca ben de izin verdim ama Mr. G'nin tongasina geldim, neyse listelerimden biri
O DVD yok edilecek!

Senam baska neler diyor, valla surekli ingilizce konusuyor, ben Turkce konusuyorum ama cevaplari Ingilizce oluyor cogu zaman, dustu, aldi falan gibi seyler disinda

Bu arada Cuma gunu (27-01-12) cok igrenc bir sey oldu
Sena ile arabadaydik ve seyahat halindeydik, birden Sena panik halinde anne anne dedi, arkami donup bir baktimki, burnunu karistirmis kocaman bir sumuk cikmiz ve dudaginin hemen ustunde kalmi, bu elleri ile dokunmaya tiksinir vaziyette eller iki yana acilmis, yana yana yardim istiyor.
Bende araba kullaniyorum ve selpak elimle ulasabilecegim bir yerde degil, hemen sakinlestirmeye calistim, tamam dayan, isiklarda pecete vercem, sakin dokunma, bekle diye diye ilk isiklari zor ettim, tam durdum arkami dondum pecete almak icin o da ne Sena afiyetle yamis bitirmis dislerini temizliyor ve hic tiksinme belirtisi yok!!!
Ben delirdim cildirdim, aptal, nasil boyle bir sey yaparsin, igrenc, sakin bir daha yapma, arada AGGGGGHHHH diye cigliklar atiyorum nasil ama, kendimden gectim.
(Bu arada bu tepkimin normal olup olmadigini, hatta normali birak cok tehlikeli ve son derece yanlis olup olmadigini check etmem lazim bir uzmanla en kisa zamanda, cunku kendimle hic gurur duymadim, kizima bagirdigim icin ve aptal dedigim icin!!! hala vicdan azabi cekiyorum)

Sen elinle dokunmaya tiksindigin seyi aceleyle, can havliyle niye agzina alip yersin bu nasil bir dilemma ya allahim?

Sonra yerken insanin hic mi agzi burnu yamulmaz, eksimez, midesi bulanmaz, yemis bir guzelde sapirtatip, dislerini temizliyor, kalan son parcalarinda mideye gittiginden emin olmak icin!

Neyse buda bir ani bakalim, kizim burnunu her cocuk gibi karistirmayi cok seviyor, sonra elinden alip uzerimize silmeyi tercih ediyor, bazen cok insafli davranip pecete istiyor ve ona siliyor!

Senam annesini opuyor ve sariliyor...bazen tabii ama cok tatli, anneyi seviyor musun diyorum evet diyor.
Bana sanki bu aralar biraz daha mi dustu ne???

Senam baska neler diyordu ya, ufff hep unutuyorum, neyse hatirlayinca yazarim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder