22 Ocak 2012 Pazar

Puppet Theater Show-I am a puppeteer

I am a puppeteer!

Ocak ayinin ikinci bir ilkide kukla gosterisinde oynamak, iki kisiyi canlandirdim hemde, Italian chef ve Queen, cok ama cok keyifliydi, ilk basta heyecanlandim nasil yapacagim diye ama oldu ve keske daha uzun olsun diye hayiflandim.
Isi gayet iyi kotardim. Sarkilar soyledik, Sena ve diger cocuklar bayildi tek kelimeyle, hele Sena oyle cok heyecanlandi ve sevindiki, seneye kesinlikle kizima yapiyorum!!!

Yine Yvi sayesinde oldu bu deneyimde, hatun muthis gercekten, ustelik su an yasadiklarina ragmen insanlarin hayatina heyecean ve mutluluk getiriyor, simdide kosmaya basladim onun itiklemesi sayesinde ve yarim saat gayet rahat kosabiliyorum, muthis bir sey.

Laura'nin dogumgununde yaptik bu gosteriyi ve katildigim en keyifli dogumgunu partisiydi, bir sise buz gibi beyaz sarabida bitirdik, cilek ve cikolata esliginde, acik hava ve guzel gunesli bir gun, Sena cok eglendi harikaydi yani











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder