10 Ocak 2012 Salı

Sena ilk okul ziyareti

Sena icin bir cok nursery gezmistim ama simdi kizim buyudu ve onumuzdeki Eylul ayinda KG1 olacagi icin ona okul aramaktayim.
Ilk kez GEMS adinda bir okul var onu gezdim gecen bir okul turu yaptim ve neredeyse aglayacaktim, moralim cok bozuldu, minik kizim daha buyumeden bu kadar buyuk bir sorumlulugu nasil alacak, kendi kendine yiyecek, tuvalete gidecek, bir suru dil irk cins cocuk ve ogretmenlerle muhatap olacak, ya mutlu olmazsa, ya kendini koruyamazsa, ya korkar cekinirse, kizimi kendi ellerimle kurda kuza teslim ediyormusum gibi hissettim.
Artik bizim guvenli kanatlarimizin altinda olamayacak, kendini korumasi gerekecek.
Bu okulu begenmedigim anlamina mi geliyor yoksa kizimin incinmesinden, kotu deneyimler yasamasindan korktugum anlamina mi?

Ne olursa olsun, daha fazla okul gezip gormem lazim ve hepsinde boyle hissediyorsam vay halime, gerci AD'ki okullardan baska ne bekliyorum ki??

Bu okul isi cok onemli ve ben onun mutlu olmamasindan cok korkuyorum, insallah kizim okulunu, ogretmenini ve arkadaslarini cok sever ve kendini koruyabilen, guclu bir kiz olur.

En korktugum sey yasadigi kotu deneyimleri bize anlatamamasi herhangi bir nedenle,kendi icinde yasamasi halbuki ben her zaman yaninda olmak istiyorum ona yardim edebilmek icin, tabii en iyi yardimi yapabilcegimden de emin degilim, birde oyle bir sIkinti var, ona nasil yardim edebilecegimi bilebilmeyim. Keske psikoloji okusaymisim, neyi nasil yapmali, anlatmali, cok zor...

Sacma sapan birinin yaptigi bir yorum, bir hakaret yada kucuk dusurecek bir durum, nasilda o yaslarda buyuk bir dramaya neden oluyor, umarim kizim o kadar hassas olmaz ve bizi ugrastirmaz ve kendine guvenli guclu biri olur.
Iste bu yasadigi buyuk kucuk tum deneyimler onun karakterine sekil verecek ve ben onun hep guzel deneyimler yasamasini yada hosuna gitmeyecek seyleri saglikli atlatmasini diliyorum

Amin!
Allah yardimcin olsun kuzum benim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder