31 Ocak 2012 Salı

I don't know how she does it



Kitabi nihayet bitirdim, cok zevk aldim okurken ama buna ragmen bir ay falan surdu galiba kitabi bitirmem, neyse Ocak bitmeden bitirdigim icin memnunum.
Ustune 70 sayfa Evrenden Torpilim Var okudum, kitap gecesi hatrina.
Veee bugun DVD'yi buldum ve biraz once filmini izlemeyi bitirdim.
SJP ve Pierce Brosnon hayrani oldugum icin sevdim de.. kitapla alakasi nerdeyse yoktu, karakterler, medeniyet durumlari, Jack ile flort etmesi, kocasinin onu terketmesi, sonra isten istifa etmesi falan hepsi degistirilmis, kesilmis, yuh yani!!!



Kitabi okurken cok eglendim yanliz, cok eglenceli bir kitapti ve filmi izledikten sonra kendimin o I don't know how she does it kadinlarindan olmadigima karar verdim.

Bir kere ben cocuguma (bir cocugum var iki degil bu biiiirrr!) sabah kahvaltisi hazirlamiyorum, Thanksgivings'de falan hindi yapamam asla, ancak yilbasi gecesi parasini odemeyi biliyorum, yani filmdeki Kate acayip domestik cikti kitaba gore.
Sonra isimde Kate kadar basarili olmam icin cok ekmek yemem, aldigi maasi ve pozisyonu bulmak icin bir kere daha dunyaya gelmem lazim su anki bilgilerimle...Aslinda Kate ile Akbank'da yaptigim isde benzerlik var kesinlikle, oda piyasalarin icinde ben de.
Sonra Jack gibi yakisikli bekar birinin hayranligini kazanmam biraz zor:-)

Ustelik Kate cok zayif! Pufff

Kizini benden daha fazla okula birakabiliyor valla

Sonra baska seyler daha varda neyse artik onlarda bana kalsin

Yani kendimi calisan super kadinlardan gormekten vazgectim filmi izledikten sonra, no way I can be like her...

Haa liste isine gelince , bak orada iste Kate ile bile yarisirim!!! ha hahaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder