4 Ocak 2012 Çarşamba

Sena 2011 son gelismeler

Senacim benim biraz daha konusuyor bicir bicir
Daha iyi konusmasi,  ancak yolumuz daha uzun
Mesela neler diyor?
I want Bola(Bora) again go (yine Boralara gidelim)
I see you (masanin altina saklanip boyle diyor cok seker oluyor)
I don't know (muthis, cok cok sevimli soyluyor)
Duttin (Justin diyor)
yemek
aldi
dustu
I can't see you
why
dondondo (dondurma)
I am coming, I am coming
cikolata ve kaplumbagayida cok guzel soyluyor ama anlayana askolsun, nasil soyledigini unuttum, bir ara not etmem lazim, kokoto gibi bir sey soyluyor cikolata icin

Mickey Mouse favorisi, sonra Dora geliyor, kendinden geciyor cok mutlu oluyor izlerken, sonrada geceleri ruyasinda mickey mouse diye sayikliyor

Kulagi kotuydu bu aralar daha iyi, umarim bir an once yuzmeye basliyabilir kuzum, cok ozledi yuzmeyi, simdilik kumda oynuyor ve Charity ile takiliyor, Charity'ye alismis, Charity ona give me a hug diyince gidiyor ve onun sarilmasina izin veriyor, ama o sarilmiyor, ellerini birlestirip bekliyor kurbanlik koyun gibi ama seviyorda kizi, benim kizim zaten hic opucuk ve sarilma kizi olmadi, ben bile rusvet veriyorum beni opmesi icin.
anne sen uyu diyor beni yada babasini istiyor gece yatarken mutlaka

Baska neler yapiyor?  Anneannesi burda onunla oynuyorlar bol bol, okula basladi bugun (04-1-12) ama agladi kuzum ya:-(
hala agliyor ya, bu cocuk sevmedi sevemedi gitti okulu
Sonra arada bize cok guzel pat diye geciriyor, tirnaklarini falan geciriyor, ve guluyor cunku bizde guluyoruz, oyun saniyor, biz guluyoruz cunku hic beklemedigimiz bir anda oyle tatli tatli pat diye gecirince elimizde olmadan guluyoruz, gecen gun Mesi'ye eliyle cici cici yapiyormus yuzune sonra birden pat diye vurmus.
Anamiz agliyor bazen yanliz acitiyor ama o onu oyun saniyor.

10-01-2012

Bunlari yazali uzerinden cok gecmeden kizim degisti ve opucuk kizi oldu, gecen Seyf bizlere opucuk verince ve bakti Seyf bayagi puan topluyor hemen beni ve annesini operek oda ataga gecti, sonra gecen sahilde, babasinin sapkasini cikarip anlindan opmesi yok mu? tam bastan cikarici
sonra beni ve babasini arada bol bol opuyor, beni dudagimdan opuyor bende opuyorum artik dayanamiyorum, gecen babasini optum dudagimdan hemen buda geldi bizleri dudagimizdan opmeye calisiyor, boyle bii opucuk yagmuruna tuttu.
Dunde Denise ve Alpusun annesini dans etmeleri karsiligi optuki kizim yabancilari hayatta opmezdi.
Yani herkeside opmesin, beni ve babasini tabii arada dede ve anneanneside olur.
Kizimla yatinca aksamlari anne konus diyor bana ve ben ona bir suru sey anlatip soruyorumki konusmasi gelissin ama konsunca genelde tek kelimelik cevap veriyor ve cogu zaman bu evet hayir oluyor, yazik ya oda konusmak istiyor ve konusamamak kendini izah edememek onuda uzuyor ama elinden gelmiyor pek bir sey.
Insallah bir an once konusmaya baslar askim benim
Mesi gitti , ilk basta Mesi geldin mi diyince no diyordu ama bugun skype'dan gorunce cok sevindi, Mesiii diye bagiriyor, guluyor simariyordu.
Erkan dayi diyor cok seker souluyor, Kuzey demeye calisiyor ve Kaya gibi bir sey soyluyor.

16-01-2012

Bugun bana how many juice dedi, dolabi acip icindeki meyve sularini gorunce ve sonra 10'a kadar eksissiz dogru saydi.
I found it diyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder