15 Ocak 2012 Pazar

Play date play date play date

Play date play date olali...

Iste shiftli calismaya  basladigimdan beri (uhu uhuuuu:-(  , ayin iki haftasi (insallah Mart'tan itibaren 6 haftada iki hafta caliscam 9.30-5.30, tabii tatiller yuzunden bazen yine bir aya dusecek: -( bende erken cikabildigim o iki haftayi kizim icin iyi degerlendircem diye tabiri caizze @icimi yirtiyorum.
5.30’ta cikip eve gelmem 6' yi buluyor ve ben kizimi hic bir arkadasinin evine goturemiyorum yada bize kimse gelemiyor cok gec oldugu icin ama onun evde sikilmasini istemedigim icin iki hafta dopingli yogun bir play date program hazirliyorum.
Her gun ya birinin evindeyiz ya da birileri bizde... 
Neyseki arkadaslari var ve bol bol gorusebiliyor, Sena arkadaslarini cok seviyor ve onlar gidince uzuluyor, ara biraz acilirsa nerde Bola, Duttin,Lola diye hesap soruyor, bu aralar Kaan'a alisti, onunda ismi geciyor artik. Bugun bizdeydi Kaan, ve gitmeye kalktiklarinda Sena, anne Kaan no go demeye basladi...
Ilk bulustuklarinda bir sure free takiliyorlar ve sonradan bir kaynasiyorlar ayrilmak istemiyorlar cok komik. Isinmalari zaman aliyor.
Play date konseptimide degistirdim, eskiden ne kadar cok cocuk gelirse o kadar iyi saniyordum ve kalabalik oluyordu kimse bir sey anlamiyordu, cocuklardan biri mutlaka huysuz oluyor, benim , o benim kavgalari basliyor ve kavgalar gozyaslarina donusuyordu, annenelerde haliyle rahat rahat sohbet edemiyordu.
Sonra cocuk sayisini 1-2 ile sinirladim , hem daha iyi oynadiklarini gordum hemde biz anneler iki cift laf edebildigimizi va va vizildimalari olmadan.
Annelik iste, play date kariyeride sagliyor sana, boyle sacma gozlemlerde falan bulunuyorsun;-)
Play date olayi iyiki var cunku hem annenin hem de cocugun ihtiyaclarini ayni anda karsiliyor.
Iki tarafta egleniyor ve sosyallesiyor.
Obur turlu dusunsenize fun city' ye git, parka git surekli, igrenc
Sena egleniyor ama benim icin iskence oluyor boyle yerlere gitmek tek basima, tek basima olmasam bile pesinde kosmaktan sohbet falan mumkun olmuyor.
Tabii yorucu olmuyor degil kostur kostur ama kizimin cok hosuna gidiyor ve giderek daha cok sosyallestigini ve girisken oldugunu goruyorum. 
Bu haftada yogun bir program sonraki iki hafta depresif gececek, iste bol bol dinlenirim artik. Allahtan annem burada gozum cok evde kalmiyor.
Gec gittigim zamanlarda sabahlari bir program yapmak istiyorum ama hem zaman kisitli hemde Sena cok erken kalkamiyor. Sabahlari onu gormeden ise gidersem 6' da eve gelene kadar kizim burnumda tutuyor. Su isteki sorunlarin biri bitip biri baslamiyor mu delirtiyor beni gercekten. Cok moralimi bozuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder