4 Ocak 2012 Çarşamba

Artistic Yoga

2011'in son gunlerinde Artistic yoga ile tanistim
Bir kere eve hocanin gelmesi ne kadar buyuk rahatlikmis, o gelecek diye mecbur kalkiyorum bir kere bu bir
sonra yolda vakit kaybetme derdim yok bu iki
zaman harcamiyorum, bir saat temiz calisiyorum ve gidiyor
cok pahali o ayri ama degmiyor degil
bir kere panik atak bir daha yasamadim (ufak tefekler haric)
ikincisi vucudumda calismayan kas kalmadi
terliyorum, ciglik atiyorum, bugun resmen acidan agliyordum artik
sonra nefes egzersizleri yapiyoruz
gunluk hayatimizda ne kadar cok gereksiz nefes aldigimizi ogrendim, mumkun oldugunca az ve derin nefes alip vermemiz gerekiyormus, ve bunu basarabilirsen hic bir derdin kalmaz dedi yogicim
ve hic kilo almazsin dedi!
sabahlari yataktan kalkmadan calismam gereken nefes egzersizlerim var ama henuz yapamadim, keskinlikle aliskanlik haline getirmem gerek yoksa yazik olacak onca calisma.
Hocam iyi fena sayilmaz, genc bir cocuk Ashrei
Bakalim bana yardimci olabilecek mi gercekten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder