2 Ağustos 2011 Salı

Sena Bir Balik Gibi Yuzuyor

Senacim artik kolluklari ile yuzuyor , hemde cok hoslaniyor, onu tutmamiza bile izin vermiyor. Eskiden ya floating foam ile yuzmek isterdi, korkardi yada bizim tutmamizi isterdi artik onu tutmamizi istemiyor, kendi kendine yuzmek istiyor, tutmaya calisinca elimi ittirerek anne no go diyor, birde arkaya dogru yatip saclarini kafasini islatmaktan cok hoslaniyor.
Kendi kendine yuzmekten hoslaniyor anlayacaginiz ve Emirates Palace' da olmaktan cok memnun.
Kizimla dun ve bugun ve pazara kadar sabahlari EP'ye gidiyoruz yuzuyoruz, oynuyoruz, cok keyifli calismayan kadinlar cok sansli ya
super bir hayat
sonra ben ise donmek zorunda oldugum icin (evden 8 'de cikiyoruz 11' de donuyoruz) ve o beni birakmak istemiyor, ayaklarima kapaniyor tutuyor beni siki siki kollarimdan bacaklarimdan, agliyor biraktigim zaman
ahh kuzum bende ister miyim seni hic birakmayi is yuzunden, baska seyler icin birakabilirim ama is icin bana da zor geliyor:)

Hala konusamiyor kuzum ya
baby come diyor Deniz bize geldiginde ve gitmeye kalktiginda, gitmesini hic istemiyor, elinden tutup baby come diyor iceriye cekiyor onu, Deniz'de cok gulyor, 2.5 yasindaki cocuk 31 yasindaki kiza baby diye hitap ediyor diye. Deniz her eve geldiginde Sena'ya babyyyyy babbby diye bagirirdi oradan Denizin ismi baby kaldi Sena icin.Kapi caliyor Sena hemen baby diyor yani baby geldi diye seviniyor.

Tuvaletini soyluyor artik kakasini bile!!! bir kac gundur kaza olmadi sadece EP' de denize veya havuza kakasini yapmayi seviyor ondan vazgecmis degil ama oraya bile iki gundur yapmadi.
Gerci ilk gun biz anladik yapacagini ve hemen alip tuvalete goturduk yoksa onun soylemeye niyeti yoktu.(bunlari 5-6 gibi yazdim sonra Shangri la souk'a gittik ve Sena orada kiloduna kakasini yapti!)

Evde anne cis kaka diyor oturuyor dakikalarca, kizim bitti mi kakan diyorum, no, coming diyor:)
hakikatten de coming oluyorki bakiyorum yapmis sonra kakasini, cok komik ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder