9 Ağustos 2011 Salı

Ayak Bas Parmagimin Tirnagi & Basima Getirdikleri

Valla bu tirnaklardan cekmedigim kadar cok cekiyorum.
Iki kez iki ayak parmagimin tirnaklarini kaybettim, yeni tirnaklar cikti ve ikiside bir spor ayakkabisi yuzunden oldu, inanilmaz.
Ilkinde o ayakkabilari neden atmadim bilmiyorum cunku 4 yil sonra aaa bu ayakkabilar yeni niye hic giymiyorum deyip giydim ve nedenini hatirladim!
4-5 ay tirnaksiz yasadim, tirnaklarim igrenc gorundu ve ben tam artik uzadilar ohh be oje surebilecegim derken bu seferde biri yamuk ciktigi icin tirnak batmaya basladi ve once Turkiye'de lokal anastezi yiyip, tirnagimi kesip yaktiktan sonra, kremler sur, antibiyotik ic... pazar gunude, manikurcunun icine ettigi tirnagim yuzunden yine antibiyotik kullandim (7 agustos 2011) tirnagimin oteki kismini kesti doktor, cok acimadi neyseki ama parmak sarili ve en ufak bir darbede canim aciyor, tirnak uzayincaya kadarda bir suru zama gececek, kapali ayakkabi hayal oldu, acik ayakkabida tirnagimi hep saklamam  gerekecek.
Tek guzel tarafi doktor iki gun rapor verdi ve ben dun ve bugunu cok iyi degerlendirdim ve eglendim.
Dun sabah Sanca'lara gittik, ordan abu dhabi mall, ve uzun zamandir isteyipde alamadigim pantalonumu aldim, sonra mina porttaki kitapcida Meseret'e almak isteyip alamadigim kitaplari aldim dogumgunu hediyesi olarak.
Sonra marina mall'a gidip yine uzun zamandir yapmak isteyip yapamadigim alisveririmi yaptim, en guzeli terzi olayini hallettim.
ve bu sabahki kahvalti icin alisverisimi yaptim.Ordanda EP'ye gittik Deniz G ve Senam ile.
Aksam Deniz ile yeni bir diziye basladik, Lale Devri, just what I needed...
Filmdeki bir hatun var,super ya, Cinar da fena degil, salak gibi izledik filmi

Bu sabah doktora gittim, bandajimi degistirdi, enfeksiyon yokmus, 40 dakika bekletti
tam eve gittim Sanca ve Sara geldi.
Sonra Melissa,Nur ve Seyf ve Balca ve Dunya geldi hatta bir ara Deniz bile geldi.
Gayet keyifli bir sabahti
2'de misafirlerimiz gitti ve biz 4'te Melissa'nin evine gittik Sena ile, Edi ve Rafe ile Sena keyifli bir iki saat gecirdi ve evimize donduk, Sena sabah erken kalkmasina ragmen oglen uyumadigi icin onu 8'de yatirdim, uzun zamandir en erken yattigi gun.
Simdide Meggy,Deniz ve Nesli ile film seyrediyoruz, benim daha once izledigim bir film old.icin elimde bilgisayarim here I am writing to my blog
opppps D ve N kavga etti, N cikip gitti, bende kacacam evime ve kocama gidecegim birazdan
Yarin back to real life yani work...
iki gundur deli gibi gezmeme ragmen agrimayan parmagim bu aksam itibariyle acimaya basladi, herseyin basi psikoloji diye buna denir
veee son bir iki sey
ilki face grubumuzde atisma yasandi, benim emeklerimi baltalayici bir hareketti, neyseki idare ettim, simdilik duruldu gibi
vee beni aslinda aksam uzeri ogrendigim bu haber resmen cok uzdu ve surekli kafamda rahatsiz ediyor
Alpan'i kaybettik, sevgili arkadasim Nefise'nin kocasi daha uc aylik Rima'nin babasi, oyle uzgunumki,anlatilmaz, Allahim sen onlarin yardimcisi ol ve bizlere bu acilari bukadar erken yasatma
Yaninda degilim Nefise ama hic unutmayacagim kaybini:(
Dunyada cok kotu seyler oluyor, aclik, savas,ekonomik krizler....hicbirsey iyiye gitmiyor ve gitmeyecek bugun bunu daha iyi anladim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder