9 Ağustos 2011 Salı

Muscat & RAK gezileri bizi bekliyor

Bakalim Meseret'siz gerceklestirecegim bu weekend get aways nasil gececek
Tanrim lutfen iyi gecsin, stressiz, Sena iyi yesin ve Sena'dan dolayi strese girip G ile kavga etmeyelim
EP' miz varken cok gereksiz olacak bu geziler ama G'i mutlu etmek icin yapiyorum zira uzun zamandir basimin etini yiyordu.
Tatil donusu notlarimi yazacagimdir daha sonra
Bana bol sans keyifli hafta sonlari diliyorum

14 Agustos 2011

Valla Muscat tatilimiz beklenenden iyiydi, ilk gidiste G kaybolur gibi oldu biraz kizdim ama neyseki sonra 6 saat sonra oteldeydik. Senam cok tatliydi cok iyiydi yemek yemedi o ayri, meyve,yogurt ve peynir yedi sadece. Birde borek ve crossant. O guzelim yemeklerden hic yemedi, bense bol bol yedim, harikaydi aksam yemegi, sabah kahvaltida da bol bol yumurta yedim.

Evlilik yildonumumuz icin sampanya, kek ve cicek verdiler, Christina sayesinde.
Sampanyayi eve getirdik, orada icip bitiremezdik.

Bir iki hediyelik esya aldik aksam old bazaar gibi bir yer var oraya gittik, cok yorulduk
Ilk gidiste Sena hep uyudu, harikaydi, hic dvd seyretmedi, bende uyudum biraz, biraz film seyrettim ama donuste vakit gecmedi, yorgunduk diye, yine film seyrettim, Sena uyudu ama az, sonra bol bol DVD seyretti.

Chdi oteli ziyaret ettim donuste, guzel ama Shangri La kesinlikle daha iyi, buyuk bir souk acmislar Shangri la yaninda, eskiden br tek otel vardi orayida doldurmaya baslamislar, Oman guzellesmis, yeni evler binalar yapmislar.

Cok az musteri vardi, deniz mukemmeldi, soguktu, havuz sicakti EP'ye gore, deniz harikaydi valla, hava daha serindi Abu Dhabi'ye gore.

Sonra kanoya bindik ucumuz, biraz dalgaliydi deniz ve acikcasi Sena yanimizda oldugu icin korktum ve fazla acilamadan geri donduk. Senama yengecleri gosterdik, cok sevdi oda yenge yenye gibi soylendi.

Papaganim benim, biraz once help dedirtmeyi ogrettim ona

20 Agustos 2011

Donduk bugun RAK'tan, keyifli ve basarili bir hafta sonuydu kendi acimdan, Sena'ya yine yedirmeyi basaramadim ama oda bende alistik kizimin hafta  sonlari benim elimde sut yogurt peynir meyve diyetinde olmayi, ustelik bugun meve bile yediremedim. nesye o kisim hep can SIKICI ama ne yapayim, deniz dalgaliydi ve Muscattan sonra sicak ve pis geldi ama ne yapalim takildik iste. Sanca'larda bizleydi Sena ve sara cok eglendiler onemli olanda oydu zaten, Banyan tree'ye gittik gercekten harika bir hotel, yemekler idare eder Beach Rotana'nin yerini tutmaz kesinlikle, sonra supriz yapip Deniz ve B geldiler, onlarida gorduk iyi oldu.
B'in Isirgan otu ve tosun yorumlari pek hos olmasada gulduk iste.
Havuza hic girmedik bile kalabalikti kizlar simdi hastalanmasin diye, otel cok kalabalikti, hava sicakti ama yinede dedigim gibi biz eglendik, keyifliydi, donuste sahilden geldik, Ajman da fena gozukmedi, Kempinskiyi goremedim ancak.
bu arada RAK bayagi gelisip guzellesiyor, bir suru otel projesi vardi, hemde bayagi buyuk oteller, cok cic bir mall vardi ve hepimiz Abu dhabi de hala soyle bir mall bile acmayi beceremediler diye hayiflandik, valla ya ne olucak bu Abu Dhabi'nin hali???:(

Sena arabada gayet iyiydi, donuste kitabindaki resimlere baktik, yavrum kediye atta diyor (arapcaymis) at'a horse diyor, duck diyor turtle diyor, rakamlari sayiyor once ingilizce basliyor sonra dort alti yedi diye turkceye donuyor,
sonra TV ac diyor artik, TV yerine pi demeyi birakti
nerde Lala diyip durdu, Sara demeye calisiyor
beni taklit etmeye calisiyor konusurken ama tamda tutturamiyor.
soyluyor iste hepsinden karisik birseyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder