2 Ağustos 2011 Salı

Allah Allah Sus!

Senam ezan sesinden acayip korkuyor, gunduzleri uyuyorsa mutlaka kalkiyormus aglayarak, dun gecede yine ezan sesi ile uyandi ve beni cagirdi annniiii diye
yanina gittim 'Allah Allah sus!' diyor yavrum
Allahu Ekber derdik biz ona ezan okununca oda Allah Allah diyor.
yavrum vala ben bile bu yasta geceleri okununca sabaha dogru korkarim bazen aslinda yanliz oldugumda mutlaka korkarim o yuzden onu iyi anliyorum ve suclayamiyorum.

Sena surekli disari cikmak istiyor, aksamlari arkadaslari gelse bile eve onlar gidince hemen oda disari cikmak istiyor, disari cikmadan ahatlayamiyor, evde ne kadar ilgilensende.

soguk soguk diyor, sicagada soguk diyor sogugada, ona ogretmem lazim, soyluyorum ama pek anlamiyor galiba, cok komik.

kakani yaptin mi bitti mi diyorum lazimliginda otururken, no, coming diyor bana, gercektende yapiyor sonra, cok komik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder