2 Ağustos 2011 Salı

Spor Yapmak Istiyorum ama Sabah 6' da Kalkmak Istemiyorum

Guya yarin kalkip EP'ye gidecegim spor yapmak icin ama oyle uykum varki
Ama yapmamda lazim, durumum cok feci, hala Turkiye'de aldigim kilolari veremedim!!!
istahda bir acik
allahim su kilo derdinden kurtsaran beni artik diyorum,,saglikla
Ah Nilly ahh ne bogazina duskun ve iradesi zayif ciktin tipik balik burcu iste
allahtan uyusturucu falan uzak bize baslasam mumkunu yok birakamazdim, zaten balik burcu boyle seylere bagli olurlarmis ve zayif, nasil olduysa sigarayi biraktim cok mutluyum.
iyi taraflarida bana gelmemis, sanatci ruhlu olmak gibi, el becerilerinin olmasi gibi
ne dikebilirim, ne resim yapabilir ne de yemek yapabilirim, scrapbooking'i bile beceremiyorum, zaten sogudum, moralim bozuldu.
bir dansa kabiliyetim var oda G bey sayesinde cope gitti
ahh Tango ahhh sana ulasamadan ayrildik, AD' de bu is icin en kotu sehir olsa gerek dunyada.
ders veren kimse bile yok, varda olanindan kacarsin, kabuslardi.
Dubaiden getirtcektim hocalari, G bey kabul etmedi halbuki cok uygundu fiyati
eee tango da iki kisiyle yapiliyor simdi kocam varken elin herifiylede yapilmazki...
icimde kalan uktelerden biridir
nerden geldim buraya kadar, ben kilolarimdan sikayet ediyordum, bu kadar sikayete sifir ilerleme pes ne diyeyim
uhuu uhuuu:-(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder