2 Ağustos 2011 Salı

Gelde Ramazani Sevme Bu Ulkede!

Valla sikayet edenleri anlamiyorum, bir kere isler azaliyor, sonra calisma saatleride
6'ya dusuyor resmen
Tamam yiyemiyor icemiyorsun ama so what, evde ye gel, 6 saatte dayanirsin, dayanamazsan gidip atistirabilirsin mutfaklarda.
Ben cok mutluyum Ramazanda calismaktan.
Ilk hafta 11.30-17.30 shiftini aldim, kizimla iki gundur sabahlari EP'ye gidip yuzuyoruz, ben kitabimi okuyup ikimizinde bol bol vitamin D almasini sagliyorum. Cok memnunuz ikimizde.
Sonra ben ise gidiyorum 3 saat sonra baba eve geliyor kizimi disari cikariyor Sena cok mutlu olmali, gerci iki gundur onu 11 de birakip ise gitmemden hic memnun degil bayagi agliyor arkamdan yazik yavrum benim.

Haftaya bir aksilik olmazsa 8.45-2.45 calisacagim, o haftada oglenleri yine Sena;ya play date ayarlamaya caliscam. Yarin zaten Sanca'ya gidiyoruz hep beraber Sera ile oynarlar artik bol bol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder