21 Ağustos 2011 Pazar

Mozaik Pasta Tarifleri

Bir anda bir suru tarifim oldu da ne oldu, benim kafa yine karisti ve birine bagli kalmayi secmeyip hepsinden azicik modeline yonelince benim mozaik pasta feci olu, yeniliuor ama goruntu berbat bu bir, tadin mozaik pasta ile alakasi yok bu iki, e genel olarak tadida cok iyi degil etti uuuc
yani ben eskiden gencken aman yani cok daha genc iken yapardim ve bayila bayila yerdim, o zaman daha becerikliymisim, insanin becerisi koreliyor demek, ama yok tek bir tarife bagli kalmamam hata oldu,bir dahaki sefere tek bir tarife bagli kalacagim ve deniyecegim bakalim sonuc ne olacak.

Bir anda bir suru tarifim oldu
Bu asagidaki Lemis'den
Ben kakaolu puding tarifi vericem sana biskuvili pastayi da ayni pudingin icine biskuvi kirarak yapiyorumm ama sadece puding olarak bile cok lezzetli
2 yemek kasigi tepeleme un
1 bardaktan 1 parmak eksik seker
1 kilo sut
3 yemek kasigi kakao
Vanilya 1 tatli kasigi
Malzemeleri karistir cirpma teli ile yavas yavas karistirarak kisik ateste pisir. Malzeeme eriyince altini acabilirsin. Harika olluyorrr 


Bunuda Sena gonderdi

Gerekli melzemeler :
  • 1 paket sana yağ
  • 2paket petibor bisküvi
  • 2 çorbakaşığı kakao
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı ceviz
  • 2 çay bardağı şeker
  • 1 paket vanilya
Hazırlanışı :
Sana yağı tencerede erit içine 2 çorbakaşığı kakaoyu kat karışınca butun malzemelerı içine atıp 2 dakika kaynat. daha sonra bisküvileri karıştır  ve istediğin şekli verip buzdolabında dinlendır  sonrada afiyetle yeeee ve her yapışında beni hatırla :) 


Buda Dilaradan:


1 paket petıbor bıskuvı, 1 yumurta, 3 yemek kasıgı toz seker, 1 su bardagı kakaolu sut, 6 yemek kasıgı kakao(bıraz sankı fazla kakao tadı var 5 kasık olabılır), 2 yemek kasıgı yag 1 paket vanılya, 1 cay bardagı cevız ya da fındık(cevız tercıhen kullanılıyor)
bisküvileri kırıyoruz,ayrı bı kapta yag kakaolu sut, kakao, seker, yumurta ve vanılyayı karıstırıyoruz bıskuvılerın uzerıne dokuyoruz. cevız ya da fındıgı da eklıoruz kalıba dokup buzlukta 5 saat bekletıyoruz bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder