23 Ağustos 2011 Salı

Burclar & Kizim

Burclar konusunda cok fazla bilgim yoktur, hele bazi burclari hic bilmem bile, mesela eskiden Yay burcunu es gecerdim hic bilmez tanimazdim. Kizim dogunca tabii hemen okudum ogrendim sonra etrafimdaki Yay burclarini kesfettim. Mayssa (kizimla ayni gun dogdular), Enjy, Denise hep yay burcuymus eee ben ucunude cok severim...
Yanliz tek bir sorunlari var ucunun erkekler konusunda pek akilli olduklarini soyleyemem, umarim kizim daha akilli olur bu konuda ve cani yanandan, can acitan hatta oda biraz sadist bir dusunce oldu -ikiside olmasin cok mutlu biri olsun iliskilerinde.
Ve benim gibi anne cok var midir bilmem ama ben kizimin bir cok erkek arkadasinin olmasini isterim, degisik karakterde degisik tipte ama tabii ortak paydalarinin dogru duzgun ozunde iyi erkeklerin olmasini isterim.
Ve mumkunse arkadasca ayrilsinlar, ayrilsalar bile arkadas kalabilmeyi becerebildikleri seviyede bir iliskileri olsun.
Her neyse o ayri bir konu
Ben bir balik burcu kadiniyim. Balik burcu cok sevdigim bir cok arkadasim var ve ben balik burcu kadinlarini seviyorum bana arkadas olabilecek bir burc kesinlikle ama nedense kendi ustumde begenmedigim bir burc.
Belki bir balik burcu gibi sanacti biri olabilseydim mesela sesim guzel olsaydi sarki soyleyebilseydim, bir muzik aleti calabilseydim (aslinda yetenegim olabilir sadece hic sansim olmadi denemeye) yada el becerim iyi olsaydi falan belki severdim ama bende pek yok bu beceriler.
Balik burcu icin soylenen sulu gozlu, duygusal tabirlerinide hic sevmedigim icin burcumla yildizlarimiz hic  barismadi.
Aslan kadinlari beni delirtir aslinda ama belkide guclu olmalarini kiskandigim icindir bilemiyorum, cok gaddar ve zalim olabilir aslan kadinlari, en sevdigi insanin bile kalbini sak diye kirar damarina basilirsa, arsizdir, utanmaz kolay kolay kolay ama gel gorki sanki bu bencilligi, cesareti ve kurnazligi sanki onlari daha mutlu etmeye yarar gibi geliyor ve ben bir aslan kadini ile kolay kolay best friend olamam buna ragmen kendimi gizli gizli aslan burcu olsaydim yada kizim bari aslan olsaydi diye dusunur buldum ve bunu ilk kez dun farkina vardim.
Aslinda dedigim gibi karakterleri bana cok ters ve buna ragmen eminde degilim gercekten bir aslan olmak isteyip istemedigime.
Neyse herhalde en zit iki burc olsalar gerek ancak balik burcu merhametlidir ve alttan alir dolayisiyla aslanida baska bir burc ceker mi bilemiyorum.
Dedigim gibi cocugunu illa su burc dogacak diyecek diye erken aldiran saatine bakan kadinlardan asla degilim ve bazi burclari hic bilmem tanimam. O yuzden burda yazdiklarim tamamen tanidigim bazi kisilerden uretilmis yorumlar, hic bir bilimsel gercekligi yok.

Mesela Duygu bence hic tandigim aslanlara benzemiyor, yada kendini iyi saklamis bir aslan ha ha bilemiyorum, sence Duygu? En sevdigim bildiklerim icinde (dedigim gibi bir cok arkadasimin burcunu bilmem) en iyi aslandir kendisi.

Son olarak akrep... akrep erkegini tek gecerim kocamdan dolayi, bence akrep erkekleri harika olur.
Artik yakinimdakilerin burclarini ogrenmeye karar verdim ve daha iyi bir genelleme yapmak istiyorum. Buda yeni ugrasim, bos bir ugras mi?>..belki ama yinede bilmek istiyorum

Yay Burcu'nun Yükseleni Balık Burcu Yorumu

Siz duygulu, duyarli, degisken, çift kis metli, yeniliklergüzellikler, hayaller pesinde kosan, alingan ya pida, sezgileri gelismis, sevecen ve uyumlu birisiniz. Zekâniz ve yetenekleriniz sayesinde essiz hayallerinizi gerçeklestirebilirsi niz. Güzellige, sanata ve manevi degerlere tutkunsunuz. Yenilikpesinde kosmaniz ilginizi dagitabilir.
Yetenekleriniz sayesinde yaratici düsünce gücü gerektiren sa nat dallarinda basarili olabilirsiniz. Meslek olarak güzel sanat lar, psikoloji, arastirmaturizm, dekorasyon ve moda tasarimciligi ile ilgili islerde basarili olabilir, tip dallarina ilgi duyabilirsi niz. Sansinizi perde, sahne ve yayin kuruluslarinda da deneye bilir, birikim yaparak zengin olabilirsiniz.
Ask ve sevgi konusunda çok duyarlisiniz. Yasaminizda büyük asklar olacaktir. Karsi cins iliskilerinde sansiniz açik. Ani karar vererek evlenirseniz, kisa süre sonra pisman olabilirsiniz. Duy gularinizdan emin olmali, evlilik konusunda akilci davranmalisi niz. Titiz Başak'lar sizi mutlu edebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder