24 Ağustos 2011 Çarşamba

Iftar Sofrasi

Bu yil dedim oruc tutmasam bile eski geleneklerimizi hatirlayip guzel iftar sofralari kuralim sevdiklerimizle birlikte olalim.
Buyuk gruplar halinde cagirdim bir cok kisiyi evime, yemekler cok lezzetli olmasada sohbet sahaneydi.
Bir gun once mozaik pasta disinda tatlim yokken dun 5 cesit tatli vardi evde, allahim onlari birilerine vermem lazim yoksa vaziyet feci, hepsini yerim...
Senam iki gun once cok eglendi cunku bir suru cocuk vardi onunla beraber, Laura,Sara,Robin dordu cok eglendi. Bir dans edisleri var gormeye deger, kaydettim zaten hemen, tam bir diskoya cevirdiler evi, cok tatlilardi.
Bu iftar sofralari bana bendeki eksikleride gormeme yardim etti, neler mi?
Yemek takimlarimin cogu kirilmis ve 8 kisilik bir duzgun takimim yoktu hemen Sanca ile Lafayette'den tamamladim, sonra yemek yapmayi beceremedigimi gordum, onuda cooking geceleri ile telafi etmeye calisacagim ve en son olarak sofra guzellestirme sofra kurma sanati varki onuda okuyarak ordan burdan gelistirmeye calisacagim.
Home decoration olayinada yavas yavas girmek istiyorum, Samia'dan yardim alip, onun dergilerine goz atmam gerekiyor...

2 yorum:

  1. e bizimle sofralarinin fotograflarini paylasmani bekliyoruz o zaman, bakalim nasil donatmissin..

    YanıtlaSil
  2. canim birine sende davetliydin zaten , pek fotograflik bir sofra degildi:) o yuzden delil birakmam ortada delimiyim ben, ha haaa, insallah eksiklerimi tamamlayip nice guzel sofralar kurarim dostlarimla o zaman bol bol cekerim foto

    YanıtlaSil