28 Temmuz 2011 Perşembe

Cipura, Trabzon Usagu Nilcundan daaa

Gecen Nesli icin bekarliga veda partisini nerede yapalim diye konusurken Cipura'da drink alabilir miyiz diye sordum, aslinda Cipriani demeye calisirken, asagida Deniz'in yorumunu okuyabilirsiniz, vala bende cok guldum bu dil surcmeme, hakikatten komik oldu, tam laz usagu oldim da

Ulan nily, yine yapicagini yaptin…
Koskoca new YorkLondon chain yapti CIPURA!!! Guzelim cipriani gitti cipura geldi… tam berkinlik bir commentdi bu.
Tamamdir plan o zaman: HAKKASAN, CIPRIANI, ALLURE’dur…
Ama sikir sikir giyinin ki kapi da sorun cikmasin :D, nily sakin o igrenc on senelik ayakkabiliri giyme… cipura’da giyersen ama ciprani’de hayir!! :D

Bu arada dalga gectigi ayakkabilarim 10 senelik olabilirler ama 10 sene hic giymedim, hem her 10 senede bir fashion come back diye bosuna dememisler bence acayip guzel bir ayakkabi hatta iki gun giydim nazar degdi ve sapi koptu kizim ya cok uzgunum hemen tamir ettirmem lazim, bakin fotosu asagida, cok mu kotu? Ayrica uzun topuklarina ragmen bu kadar rahat bir ayakkabi yok.
hem kotu olsa nazar deger mi hic????Belki bekleye bekleye curumus olabilir gerci...

alcak kofte Deniz, alacagin olsun



3 yorum:

  1. HAH HA :) Cok guldum muhabbete. Dilin de usturuplu surcmus...

    YanıtlaSil
  2. hahahah balim bende cok güldüm bu yoruma :-) uzun zaman olmustu takip edemiyordum, bugün bir kac yazini tekrar okuma firsatim oldu, ohh ne güzel de oldu, senayada cok güldüm, Allah Allah sus, ayyy yerim onuuuuu!

    cok öptüm balimmm ben biraz daha bakinayim:-))) harikasin hem sen, ne giyisen sana yakisir!! ama bunlari giyime bir daha :-))))) ya o kadarseksi bir kadinsin loubielerin nerde senin, 15 cm, üstüne de Gucci kisa elbise, anammm doymayin Nillye Cupra da :-))))))

    YanıtlaSil
  3. peki anlasildi bu ayakkabilar out:) Canimcim bende senin bloga gecen en son yazdigini okuyabildi ancak, ya vakit yetmiyor okumaya ama okuyacagim hem blogunu hemde son yazilarini boyutta, bir suredir ihmal ettim ama ben toplu okurum bilirsin optum canim

    YanıtlaSil