19 Ocak 2011 Çarşamba

Turkiye-Otel tavsiyesi

Ileride bu bilgiyi bana soracak bir cok kisi olacaktir, hazir elimde iken buraya kaydetmeye karar verdim

Serendip Select Hotel – Kumlubük / Marmaris i tavsiye ediyorum...



  
bende La Boutique Alkoçlar bodrum u tavsiye ediyorum
Kempinski Hotel Barbaros Bay bodrumda ikinci secenek olarak degerlendirilebilir..
LEYLA CİNGÖZ <leyla@logotravel-turkey.com>
 Size yardimci olacak kisinin mail adresini veriyorum. Kendisi benim gorumcem , adi Leyla Cingoz.
Antalya silence beach resort kendi icinde lunaparki bile var,musterilere bilet veriyorlar bedava 4 tane falandi sanirim,sahili de var.Bir de nerde olursa olsun rixoslar tabi .


Fethiye , yaniklar koyunde Yonca lodge diye bir yer var.

yiyecekler tamamen organik , bahceden.
amator bir ruhla aile isletmesi.
Emre Karabacak diye tatli,bilgili,guleryuzlu bir arkadasimiz ve ailesi isletiyor.(ingilizce biliyor :))genelde problemdir ya :)

limon ve meyve agaclarinin icinden sahile iniyorsun...ordekleri besliyor,hamakta sahilde keyif yapiyorsun.
biz iki sene once gitmistik..sahaneydi...web sitesine bakmanizi
tavsiye ederim.

Hillside beach club fethiye her yonuyle donanimli cocukla gidilebilecek en guzel tatil koyu bana gore.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder