29 Ocak 2011 Cumartesi

Diablo

Diablo Ibn Batuta Gate Hotel'de yeni acilan bir gece klubu.Ispanyolca Seytan anlamina geliyor.
Acilisina gitmesem olmazdi bende Persembe gecesi (20 Ocak) usenmedim GG ile kalktik gittik.
Hayatimda bu kadar tuhaf, degisik, cins insani bir arada gormemistim. Daha once Armani Club'da gordugum ilginc, dikkat cekici, farkli fakat iyi giyien gay'de kapida misafirleri agirliyordu. Keske onun fotografini cekebilseydim, neden dikkatimi cektigini anlardiniz. VIP list'te ismimi buamadi salak Ingiliz kadin ama bu gay sayesinde rahatca girebildik. Deniz ve bankadan tiplerle birlikte olacaktik ama Deniz sayesinde olamadi.
Club guzel, muzik iyiydi ama iyi bir grup olmadan gidecegimi sanmiyorum tekrar.











Arabada Giyas'i beklerken (uyuklarken aslinda) baktim sesler geliyor arabanin yakininda, sonra kafami bir kaldirdim Hintli'nin biri elini arabaya dayamis fotograf cektiriyor, komik adamlar ya, sonra bende onlardan cesaret aldim bari benimde arabamizla bir fotografim olsun dedim.Gecenin sonunda evimize donerken...


2 yorum:

  1. Nillyyy burda dogum günlerimizi kutlayalimmmm???
    Canim inan hasana gösterdim senin blog ve resimlerini, dedim hadi arap dünyasina, cok farkli bir dünya bu dünya, o da istiyor. Su türkiye olmasaydi coktan gelirdik te, türkiye isi bozuyor, tatilimiz genelde ona gidiyor. Ama ayarliyacagim, belki kisa dogru??? daha iyi olur...

    YanıtlaSil
  2. sen gel daha iyi yerlerde kutlariz kirk gun kirk gece:) gel gel beklerim herzaman kisin en gec bahar gelmen lazim yoksa havalar cehennem sicagi oluyor
    evet yurtdisinda yasayinca insan tatilin cogunu turkiyede geciriyor, ama baska yerlerede gitmeli ne yapip etmeli....
    cok optum canim

    YanıtlaSil