11 Ocak 2013 Cuma

Uzuuuun zamandir ihmal ettigim sevgili blog soyle bana..

Uzuuuun zamandir ihmal ettigim sevgili blog soyle bana..
Kafayi mi yedim ben?
Yoksa hala catur cutur yemeye devam mi ediyorum ve daha hic bir sey gormedim mi?
Uzun zamandir ihmal ettim yazmadim yazamadim
Agresif ve depresifim
Cok feci stresteyim
Panik ataklar kapida surekli yokluyor beni ve kalbim sikismaktan hic vazgecmiyor
Hele stresten sikmakta oldugum boyun ve omuz kaslarim surekli fiziksel iskence yasamama neden oluyorlar
Hem yogunum hem de tembelim ayrica
Kafam da karisik
Keske su bunalimi 30 yaslari basinda yasasaydim simdiye kurtulmus saglikli 40'larina bomba gibi girmeye hazirlnan biri olsaydim
Allah olumun gecini depresyonun erkenini versin dermisim ha ha
valla dun 30 yasinda iki cocuk annesi bir arkadasimla konusurken anladim ki oda benim gibi kafasi karisik sorunlari var cozmeye, bir cikis yolu bulmaya calisiyor...
Icimden eninde sonunda asacak bunlari ve benim yaslarimda guya daha 'wise' olmam gereken yillarda kafasi karisip ne istiyorum ben diyip vakit kaybetmiyecek
Ustelik arada iki cocuk yapmis kurtulmus, cocuklari sayesinde elbet atlatacak dedim bu bunalimi
Sonra benim 30'larimi dusundum, benim de o zamanlar depresyona gircek firsatim olmamiski, evlenmisim, yeni bir ulkeye yeni bir eve, hayata gelmisim, yeni bir is bulmusum, hep istedigim international bir ortamda yasamaya/ calismaya baslamisim, yeni insanlar tanimaya baslamisim, mutluyum, depresyonun en sevmedigi anlar haliyla yogunluktan, heyecandan depresyona girecek vaktim ve ruh halim yoktu
Zaten burda bir ara gordugum doktorum niye simdi diye sordugumda cunku it is the perfect time demisti
Isin gucun var cocugun var evlisin hersey yolunda 
Depresyonun gelmesi icin mukemmel zaman demisti
ha ha komik ama gercek galiba
Kafanin arkasina ittigin sorular nedenler hersey iyi hersey yolunda derken kafanin rahatladigi ilk anda ortaya cikip , madem hersey iyi al sana depresyonun dibi...
Haliyle depresyonun her hallerini de yasiyorum, ne istedigini bilememek, tembel olmak, kendini yetersiz gormek ezik miyim lan ben halleri ha ha hic bir sey mi yok becerip yapabilecegim, niye bu kadar maymun istahliyim, para ile mutlu olmayi beceremedim, parasiz mutlu olmaya calisirsam kopek gibi pisman olur muyum sorulari falan...
offff yaa 
Tabii bu durum eminim Sena'yi da etkiliyordur yani elimden geldigince etkilenmesine izin vermiyorum ama eminim bir seyler yolunda gitmiyordur, onunla iliskim icinde ben yana yana profesyonel help ariyorum, bakalim istedigimi aradigimi bana uyacak sekilde bulabilecek miyim
Oyle herseye raziyim demiyorum benim istedigim gibi olsun hersey istedigim sekilde gelissin istiyorum
o yuzden atlamak istemiyorum her firsata
40'a nerdeyse 2 kaldi ve ben inaniyorumki bu dogal bir surec ve cok yakinda gececek...yada biraz zaman alsada gecmek zorunda ve bunu atlattim mi cok mutlu, cok basarili, istedigi isi bulmus,  kendisiyle barisik, ailesine yeterince zaman ayiran,  mutlu bir kiz yetistiren , evinde kekler borekler yapan becerikli, hem de farkli cilgin seyler deneyen dinamik,  bariscil, herkesi seven gecmisi let go etmis biri olacagim
Bahceli bir evim sirin bir kopegimiz olacak
Incelmis ve saglikli 
Borclarindan kurtulmus
Gecmisini affetmis
Geleceginden umut duyan
Keskeleri bitirmis
Hala gec degil diyen
Kizina istedigi en guzel ortami sunan
Kafasindaki soru isaretleri azalmis
Ne istedigini bilen
Rahat
Stressiz
Sinirleri alinmis, surekli gulen bir mutluluk bocegi sokmus bir kelebek gibi ortalikta dolasan
biri olacagim...
belki de olmayacagim
I DON'T KNOW! :-)

1 yorum: